Autors: Kārlis
Jiangling Landwind Mani tas sāk uztraukt. Nopietni. Nē, ne jau fakts, ka ķīniešu auto ienāk Eiropas tirgū. Tas jau diemžēl nav novēršams. Bet tas, ka mums būs jāiemācās vesela gūzma jaunu nosaukumu! Mēs jau esam iemanījušies, ka KIA ir Kija, Hyundai ir Hjundaj un Daewoo ir Čevrolet. Tagad būs jāapgūst Jiangling, Geely un vēl daudz, DAUDZ citu. Jo šķiet, ka tāpat kā ar elektroprecēm, arī automašīnas ražo katrs otrais ķīnietis.
Viena no šīm automašīnām ir Jiangling Landwind. Bet loģiski - ja pasaule jau pazīst divus kolosālus bezceļa auto ar vārdiņu "Land" nosaukumā, tad ķīnietis jau neies lauzīt galvu gudrojot kaut ko jaunu. "Land Rover" jau aizņemts, "Land Browser" skan labi, bet rada citas asociācijas, "Land Crap" savukārt varētu atbiedēt klientus. Nu tad būs Landwind.
Kas tad īsti ir Landwind? Pilnizmēra bezceļnieks ar vecā labā Opel Frontera virsbūvi un nezināmas izcelsmes divu litru benzīna dzinēju. Ko viņš no sevis piedāvā? Nav ne jausmas, jo vienīgā informācija ir tikai ķīniešu valodā. Viens gan ir zināms - auto būs nopērkams Eiropas tirgū jau nākošgad, par apmēram 16 tūkstošiem eiro. Uzgavilē visi kam ir ambīcijas pēc bezceļnieka, bet nevar atļauties pat KIA. |