KAKAO.lv
Autors: Kārlis

Tests: Volkswagen Amarok V6 - pirmie iespaidi

Testi, Auto    
Tests: Volkswagen Amarok V6 - pirmie iespaidi

Daudz nerakstīšu, jo jāatzīst - kaut arī pa visiem divpadsmit Kakao darbības gadiem ir nācies izmēģināt vairākus pikapus, es tomēr joprojām nevaru objektīvi novērtēt to patiesās vērtībās. Turklāt - jūs visi šeit esat tikai lai apskatītos tās smukās bildes ar regbistiem, vai ne?

Viena lieta, ko VW pārstāvis atkārtoti uzsvēra, ir Amarok salīdzinoši maigā gaita. Tas esot krietni pārāks par konkurentiem, un braucot teju kā vieglais automobilis. Tik eleganti gan nav, taču nenoliedzami jāpiekrīt - priekš pikapa auto tiešām kratās patīkamāk. Protams, ātrākā gaitā šķērsojot “grabuli” pakaļa tik un tā mēģinās no jums aizlēkt, taču ne tuvu tik jūtami kā citiem auto.
 


Rezerves daļas tavam auto internetā - labas cenas garantētas!



Autors: Kārlis

Daži iespaidi par Gada auto 2016 pretendentiem

Auto    
Daži iespaidi par Gada auto 2016 pretendentiem

Lietainajā sestdienas rītā notika Gada auto 2016 rudens pasākums. Bariņš ekspertu, bariņš žurnālistu un, protams, bariņš jaunu auto. Kā ierasts, devāmies pārsimts kilometru garā izbraucienā, ik pa laikam pārsēžoties no viena auto citā. Pēc katras auto maiņas es ierakstīju dažas piezīmes, dažus iespaidus, kas visvairāk palika prātā.

Neizplūdīšu garos stāstos par katru auto, tāpēc vienkārši publicēšu tās pašas piezīmes.
 

Autors: Kārlis

Tests: Hyundai i20 Go

Auto    
Tests: Hyundai i20 Go

Pagājušajā nedēļā man bija unikāla iespēja izmēģināt Hyundai i20 jaunajā Go versijā. Es diemžēl līdz galam neiedziļinājos ko īsti nozīmē Go, taču pamanīju zilus akcentus uz paneļa un sēdekļiem. Turklāt, auto aprīkots ar viena litra trīscilindru dzinēju. Daudzi to uzzinot vīpsnās, taču lieki - auto ir ļoti atsaucīgs un dinamisks.

Ar mazo žiperīgo auto sanāca nobraukt vairāk kā 500 kilometru, kuru laikā paspēju izbaudīt gan tā dinamiku pilsētā, gan zemo apgriezienu ņurdoņu mierīgā šosejas režīmā. No sākuma bija grūti pierast, ka auto ar tik mazu un augstus apgriezienus mīlošu dzinēju nebaidās - un pat uzstāj, lai to lieto arī ļoti zemos apgriezienos. Jau knapi virs pusotra tūkstoša auto aicina pārslēgties uz augstāku pārnesumu. Piektais pārnesums, ātrums nedaudz virs 90 un apgriezieni kaut kur zem diviem tūkstošiem. Statoil kafija rokā un saullēkta pavadīti dodamies tālajā ceļā uz Kļoviem.
 

Autors: Kārlis

Kā es tikai tagad uzzināju, kas ir Taxify

Auto, Softs    
Kā es tikai tagad uzzināju, kas ir Taxify

Jau kādu pusotru gadu es sev un citiem skandinu, ka nevaru vien sagaidīt, kad Latvijā būs Uber. Nu, tas foršais takšu tipa pasākums, kur tu telefonā izsauc šoferi, kurš tevi aizved kur vien tīk. Atver aplikāciju, telefons jau zina kur tu atrodies, iebaksti ailītē uz kurieni gribi nokļūt un uzreiz saņem bildīti ar auto un šoferi kurš tevi savāks pēc tik un tik minūtēm. Iekāp, aizbrauc, pasaki paldies un izkāp. Tā kā aplikācijā ir piesaistīta kredītkarte, nekāda krāmēšanās ar naudu nenotiek. Kas gan var būt labāks par to! Nekas nav jārunā un nav jākrāmējas ar naudu.
 

Autors: Kārlis

Pirmie iespaidi par Nissan Pulsar: melnais pret balto

Auto, Testi    
Pirmie iespaidi par Nissan Pulsar: melnais pret balto

Paceļ rokas, kurš atceras Almera. Feins auto bija. Citur pasaulē to pazina kā Pulsar jau kopš 1978. gada. Pērn Pulsar vārds atgriezās arī Eiropā. Tas būtībā ir japāņu "Golfs", kurš slēpjas mazliet savdabīgā ādā. Tiklīdz parādījās pirmās bildes ar jauno Pulsar, man uzreiz bija skaidrs, ka man šis auto patiks. Man patīk loģiski auto. Kompakta izmēra, ietilpīgi, saprātīgi aprīkoti. Pirmoreiz iekāpjot testa auto, gan nācās mazliet vilties. Otro reizi testējot vīlos vēlreiz. Bet auto man joprojām patīk, atliek tikai izvēlēties pareizo. Balto vai melno?

Pulsar ir būvēts uz Qashqai pamatiem, kas nozīmē, ka tam ir garākā riteņu bāze savā klasē. Tas pats par sevi droši vien neko daudz neizsaka, bet tam ir viens ļoti patīkams "blakus efekts". Pulsar aizmugurē sēdošajiem ir visvairāk vietas kājām, salīdzinot ar citiem kompaktauto. Pat, ja pie stūres sēž basketbolists, aizmugurē varēs ērti iekāpt un sēdēt normāla auguma cilvēks.
 

Autors: Kārlis

Vispirms es izbraucu ar BMW M3 un biju sajūsmā, bet, kad es pamēģināju Lexus RCF, tu neticēsi, kā mainījās mans viedoklis

Auto    
Vispirms es izbraucu ar BMW M3 un biju sajūsmā, bet, kad es pamēģināju Lexus RCF, tu neticēsi, kā mainījās mans viedoklis

Pēdējās dienās gandrīz nejauši sanāca apieties ar ļoti daudz zirgspēkiem. Vispirms ar vācu labumiem un tad ar japāņu nezvēru. Iespaidi no abiem ir vareni. Burtiski. Tik daudz jaudas 24 stundu laikā negadās bieži.

Pirmais, tātad, bija BMW. Šis bija BMW pārstāvju rīkots "M experience" pasākums žurnālistiem un klientiem Biķernieku trasē. Sarūpēti tika vairāki M3, M4 un pat X6M automobiļi. Visam pa vidu klusu zuzināja arī i3, ar kuru varēja vingrināties viltīgā slaloma braukšanā. Diemžēl pasākumu mazliet - kur ar mazliet es domāju ļoti - iztraucēja lietus. Kaut gan, lietus varbūt arī palīdzēja, jo piespieda braucējus būt vairāk disciplinētiem un nemēģināt uzstādīt trases rekordus.
 

Autors: Kārlis

Tavs jaunais BMW pats iebrauks garāžā

Auto, Video    
Tavs jaunais BMW pats iebrauks garāžā

Tiesa, tikai tad, ja tavs jaunais BMW būs jaunais 7. sērijas BMW.
 

Autors: Kārlis

Pirmie iespaidi par jauno Hyundai i20

Auto, Testi    
Pirmie iespaidi par jauno Hyundai i20

Šis auto jau kādu brīdi ir redzēts bildēs un izstādēs, bet tikai vakar tas oficiāli nonāca tirdzniecībā Latvijā. Uz pasākumu medijiem bija ieradušies trīs i20 modeļi, ar kuriem varējām izbraukt nelielu testa braucienu. Padalīšos iespaidos, kā mums ar to gāja.

Jaunais i20 aizstāj veco i20, kurš, savukārt, ir labi pazīstamā Getz pēctecis. Tomēr ar "veco labo" Getz šim ir ļoti maz sakara. Tas joprojām ir mazās klases auto, bez īpašām ambīcijām. Jaunais ir pastiepies mazliet lielāks ne tikai par savu priekšgājēju, bet arī par daudziem konkurentiem. Garāka ir arī riteņu bāze, kas nozīmē, ka salons kļuvis plašāks.
 

Autors: Kārlis

Kā es braucu ar elektromobili un nepaliku pusceļā

Auto, Testi    
Kā es braucu ar elektromobili un nepaliku pusceļā

Pirmoreiz ar elektromobili man laimējās izbraukt pirms pāris gadiem. Tas bija Nissan Leaf - auto, kurš joprojām ir dižpārdoklis visā pasaulē, pirmo un otro vietu dalot ar Tesla. Auto izskatās mazliet jocīgi, taču ir gana ērts un labi aprīkots. Un, protams, pilnībā elektrisks, kas ļauj braukt "zaļi", taču ne visai tālu.

Tik pat "zaļi" un tikpat tālu var aizbraukt arī ar otru Nissan populārāko elektromobili - pasažieru/kravas busiņu e-NV200. Tas ir aizguvis Leaf agregātus, daļu aprīkojuma un pat dizaina elementus (nemaz nerunājot par zilo krāsu, kas izskatās absolūti kolosāli Fuji fotokamerās ar Classic Chrome filmu simulāciju; tas gan ir jau pavisam cits stāsts).
 

Autors: Kārlis

Toyota Corolla, kādu tu to vēl neesi redzējis (video)

Auto, Video    
Toyota Corolla, kādu tu to vēl neesi redzējis (video) Tiešām? Corolla? Ko gan tur varētu vēl neredzēt. Vienkāršs autiņš taču... Tieši tāpēc tam ir izveidota dikti eleganta reklāma, kas uzņemta ar 99 kamerām. Braucošām kamerām, lidojošām kamerām, fotokamerām, video kamerām, GoPro kamerām, tālvadības kamerām,... visdažādākajām kamerām. Pats auto reklāmā nobrauc kādu kilometru un tad noparkojas angārā. Bet tās kameras... danco apkārt kā vien prot.

Interesants video. Noskaties!
 

 vecāki raksti →

...
↑ uz augšu          Copyright © Tup un Turies SIA | reklama@kakao.lv | info@kakao.lv | +371 29436290