Autors: Kārlis
Jaunais Honda CR-VAuto Beidzot Honda ir oficiāli prezentējusi jauno CR-V modeli. Diemžēl jāatzīst, ka tas patiešām ir tik neglīts, kādu mēs to redzējām jau agrāk spiegu bildēs. Purniņš izskatās kā no diviem dažādiem auto salipināts, un ovālā logu līnija absolūti neiederas robustajā virsbūvē. Iepriekšējais modelis, lai arī vizuāli novecojis, izskatās daudz korektāk.
Trešās paaudzes CR-V būs pieejami ar pavisam jaunu 2 litru 150 Zs benzīna dzinēju, kā arī 2.2 litru 140 Zs dīzeli. Benzīna motoram būs pieejama gan sešpakāpju manuālā, gan piecpakāpju automātiskā pārnesumu kārba. Degvielas patēriņu Honda sola 8.1 litru benzīna dzinējam un 6.5 dīzelim. Gan jau vēlāk pārbaudīsim.
Jaunums šādā pseidobezceļniekā ir adaptīvā kruīza kontrole, kas ar speciālu radaru mēra attālumu līdz priekša braucošajam auto un attiecīgi piebremzē vai uzņem ātrumu automātiski. Vēl viens jaunums, kas pārceļojis no elegantās Honda Legend, ir īpaša bremžu sistēma, kas palīdz izvairīties no sadursmēm. Ja automobilim šķiet, ka draud sadursme, tas brīdina vadītāju ar lampiņām un skaņas signālu. Ja vadītājs joprojām nereaģē, tad auto sāk raustīt drošības jostu, lai pievērstu uzmanību, un viegli sabremzē automobili. Ja nu sadursme šķiet neizbēgama, tad drošības jostas tiek pievilktas pavisam cieši un auto pats spēcīgi bremzē. Pieļauju gan, ka visi šie labumi būs pieejami tikai kā papildaprīkojums par bargu naudu.
Patīkamas pārmaiņas piedzīvojušas auto salonu. Tas beidzot kļuvis baudāmāks un nav tik robusts. Tajā nepārprotami jūtamas Honda jaunā dizaina tendences.
|
| .
|
|