Autors: KÄrlis
Saules velosipÄ“dsAuto KamÄ“r vieni domÄ, kÄ ÄtrÄk iztÄ“rÄ“t atlikuÅ¡os naftas krÄjumus (skat. iepriekÅ¡Ä“jo ziņu) citi cenÅ¡as par katru cenu tos saglabÄt un izmantot citu enerÄ£iju. To, kura gluži par velti krÄ«t no gaisa. TieÅ¡Ä nozÄ«mÄ“.
KanÄdieÅ¡i uzbÅ«vÄ“juÅ¡i ar saules enerÄ£iju darbinÄmu velosipÄ“du. Pats fakts nebÅ«t nav nekas jauns, bet pÄrsteidz cik viltÄ«gi viņiem ir izdevies izvietot saules baterijas. TÄs izvietotas velosipÄ“da riteņos virs spieÄ·iem. VelosipÄ“dam uz bagÄžnieka atrodas akumulators enerÄ£ijas uzkrÄÅ¡anai, savukÄrt priekÅ¡Ä“jÄ riteņa rumbÄ ir iestrÄdÄts 500 vatu elektromotors, kurÅ¡ spÄ“j iekustinÄt velosipÄ“du bez braucÄ“ja palÄ«dzÄ«bas lÄ«dz pat 30 km/h lielam Ätrumam.
Diemžēl visam ir arÄ« sava Ä“nas puse. PirmkÄrt ar visu aprÄ«kojumu velosipÄ“ds ir kļuvis varen pasmags - 35 kg. OtrkÄrt, modernÄs enerÄ£iju taupoÅ¡as tehnoloÄ£ijas nav lÄ“tas un absolÅ«ti netaupa mÅ«su maciņus. Viens Å¡Äds saules velosipÄ“ds maksÄ ap 400 latiem. |
| .
|
|