QR kods ir jauns modes kliedziens un tagad tas pa visām varēm ir jābāž, kur vien var. I kur vajag, i kur nevajag. Ir gadījumi, kad pielietojums attaisnojās, bet vairumā gadījumu, tā nav. Arī šis gadījums nav no pozitīviem piemēriem. Argentīnā liela problēma ir bērnu pazušana. Ik dienas tiek saņemti aptuveni 3 zvani par pazudušiem bērniem, bet paši argentīnieši tam nepievērš lielu vērību.
Argentīnas reklāmas kantori ķērās pie problēmas risināšanas un izdomāja, ko "ģeniālu". Izvietot spēļu laukumos klucīšus ar QR kodiem. Bez paskaidrojumiem. Tie 5000 cilvēku, kas noskenēja kodu uzzināja par, kādu pazudušu bērnu. Kā saka kampaņas rīkotāji - 5000 cilvēki ir atvēruši acis. Vai tiešām par pazudušu bērnu jāpaziņo caur QR kodu?