Autors: Kārlis
Tag Heuer MeridiistStils, Mobilie Nu tad beidzot maisam gals ir vaļā! Stila lietiņu ražotāji ir sapratuši, ka arī viņi var iekampties tajā milzīgajā pīrāgā ko sauc par mobilo telefonu tirgu. Viņi gan vēl īsti nezin spēles noteikumus, taču tas viņus neattur.
Pirms daudziem gadiem Nokia izveidoja luksus zīmolu Vertu, kas ražo superdārgus telefonus ar (salīdzinoši) izsmalcinātu dizainu. Daudzi šo gājienu nesaprata, taču laikam ejot turīgo cilvēku kļūst arvien vairāk un viņiem gribas šikot. Tāpēc Vertu paliek arvien populārāks. Taču Vertu nav diez ko stilīgs vārds. Tam nav pagātnes un nav spožās slavas. Tas ir sintētisks zīmols. Tāpēc pasaule pieprasīja kaut ko pazīstamu. Piemēram Prada. Vai Calvin Klein. Ar abiem šiem modes dizaineru vārdiem šodien jau ir pieejami mobilie telefoni. Un ja jau modes mākslinieki ķeras pie mobilajiem, tad pulksteņu meistari nedrīskt atpalikt!
Vismaz tā nolēma smalko pulkstenīšu ražotājs Tag Heuer un izveidoja savu mobilo telefonu Meridiist (šis man atgādina skolas gadus, kad vācu valodas skolotājai lūdzām vairākkārtīgi atkārtot ih študīre, dū študirst). Nav gan skaidrs ko šis vārds nozīmē, bet modes pasaulē galvenais lai vārds nav vienkāršs.
Par pašu telefonu? Diez vai kāds no mums to gribētu. Mums gīkiem neder aparāts kuram nav Wi-Fi un 3G. Patiesībā vienīgais ar ko šis aparāts nedaudz izceļas ir papildus OLED ekrāns, lai redzētu zvanītāju, kad telefons nolikts guļus, un iespējamā krokodilādas apdare. Acīmredzot Tag Heuer nezin neko par mūsdienu eko-modi un droši piedāvā noslaktēta lopiņa ādu nevis, teiksim, bambusa pārklājumu.
Ak jā, cenas. Ja nu kādam tomēr šāds aparātiņš ir iepaticies, nāksies vien sagrabināt Vertu līdzvērtīgu summiņu - 3000 līdz 5000Ls.
|
| .
|
|