Autors: KÄrlis
LidojoÅ¡ie kaÄ·iAvio Ar kaÄ·iem gan sakara maz. Toties ar lidoÅ¡anu vistieÅ¡Äkais. KompÄnija SkyCat strÄdÄ pie dažÄdu mÅ«sdienÄ«gu dirižabļu izstrÄdes. Viņi plÄno ražot dirižabļus visdažÄdÄkajÄm sfÄ“rÄm. SÄkot, protams, ar atpÅ«tu un tÅ«rismu, Å¡Ädu tÄdu kravu pÄrvadÄÅ¡anu, glÄbÅ¡anas transportu dabas katastrofÄs, kÄ arÄ« izmantot tos kÄ komunikÄciju iekÄrtas (gaisÄ lidojoÅ¡s dirižablis var pildÄ«t sakaru torņa funkcijas) gan arÄ« kÄ milzu ekrÄnu izklaides un reklÄmas nolÅ«kiem.
Skycat dirižabļu atÅ¡Ä·irÄ«ba salÄ«dzinot ar citiem dirižabļiem, ir to spÄ“ja patstÄvÄ«gi nolaisties gan uz sauszemes gan Å«denÄ«. NolaiÅ¡anÄs process ir pilnÄ«bÄ automatizÄ“ts un dirižablis to spÄ“j izveikt bez cilvÄ“ku iejaukÅ¡anÄs.
Protams, visiem (daudziem) ir palicis atmiÅ†Ä Hindenberga negadÄ«jums, kas vÄ“l ilgi radÄ«s psiholoÄ£isku Å¡Ä·Ä“rsli izmantot dirižabļus. TaÄu laiki mainÄs un tehnoloÄ£ijas attÄ«stÄs un varbÅ«t tieÅ¡Äm ir pienÄcis laiks atjaunot dirižabļu izmantoÅ¡anu ikdienÄ? |
| .
|
|