Sīkdatnes nodrošina vietnes pienācīgu darbību Vairāk
KAKAO.lv
Autors: Kārlis

Mercedes SLS AMG - kaija atgriežas

Auto, Mercedes    
Mercedes SLS AMG - kaija atgriežas

Nu tad beidzot ir klāt jaunais vecais "kaijas spārnu" Mersedess. Ilgi vācieši tielējās ap šo klasiskā modeļa moderno versiju, bet te nu tas ir. 6.3 litri, 563 zirgspēki, 3.8 sekundes, 317 km/h un klasiskie "spārni". Ak jā, un 13.2 litri uz 100 kilometriem. Cena? 177 tūkstoši eiro.

Zemāk daudz (daudz!) bilžu un preses relīze angļu valodā.
 


TupunTuries.lv saprātīgi IT risinājumi - vieta mājaslapām un e-pastiem →

Autors: Kārlis

Mercedes F-CELL, pagātne nākotnē

Auto, Mercedes, Koncepts    
Mercedes F-CELL, pagātne nākotnē

Ņemam bariņu dizaina studentu un uz pāris mēnešiem iespundējam lielā šķūnī ar vairāk kā gadsimtu vecu automobili un veselu gūzmu modernu materiālu. Ko mēs iegūsim? Šo te, Mercedes F-CELL.

Šis, protams, nav koncepts kādam tuvākās nākotnes modelim. Tas ir vienkārši dizaineru un inženieru vingrinājums, kas radīts sava un citu prieka pēc. Neviens to nekad neražos un pēc izvazāšanas pa dažādām izstādēm F-CELL nonāks Meredes muzejā.

Dizaineru mērķis bija izveidot modernu versiju pašam pirmajam automobilim Benz Patent Motorwagen, kuru Bencs radīja tālajā 1886. gadā. Arī šim auto ir milzīgi spieķu riteņi ar smalkām riepiņām, taču ar to arī līdzība beidzas. Uz priekšu šo auto dzen 1.2 kilovatu elektromotors kam strāvu rada degvielas šūnas. F-CELL spējot sasniegt ātrumu 25 km/h, kas ir divreiz vairāk kā 1886. gada modelim. Interesanta ir ideja atteikties no stūres un tās vietā izmantot džoistiku. Vienmēr esmu domājis kā (cik ļoti grūti un neērti) būtu vadīt auto ar džoistiku...
 

Autors: Kārlis

Jaunā Mercedes-Benz E-klase

Auto, Mercedes    
Jaunā Mercedes-Benz E-klase

"Mercedes-Benz jaunā E-klase ir automobilis, kas, pateicoties tā drošības, komforta un videi draudzīguma apvienojumam, ir absolūts līderis savā tirgus segmentā." Tā mums sola preses relīze. Mani gan mulsina kā vēl pārdošanā nepieejams auto var būt līderis, bet relīzes jau neviens neapstrīd. Lai nu kā, prieks ka vecais bolacis ir ticis pie jauna un moderna izskata. Aizmugure gan, manuprāt, ir zaudējusi eleganci, un C-klase šķiet pievilcīgāka. Bet lai jau izlemj pircēji. Zemāk gara jo gara preses relīze.
 

Autors: Kārlis

F700 - luksus laboratorija

Auto, Mercedes, koncepts, F700    
F700 - luksus laboratorija

Iepazīstieties - Mersedes F700. Luksus laboratorija nākotnes tehnoloģiju izpētei šodien. Šis premium klases limuzīna tipa sedans sevī apvieno visu labāko, ērtāko un modernāko ko Mercedes ir radījis visā savā pastāvēšanas laikā. Tam ir jaudīgs, bet ekonomisks dzinējs, kosmosa stacijas cienīga elektronika ar milzu LCD ekrāniem un krēsli, kas liek nosarkt labākajiem viesistabas dīvāniem. Arī dizains ir veidots modernā un Mersedesam neraksturīgi drosmīgā stilā, tomēr saglabājot firmai raksturīgās iezīmes. Šim auto ir ne tikai "acis" un "ausis" kas palīdz nodrošināt drošību, bet arī gaita, gan ieguvusi apzīmējumu "lidojošais paklājs". Skan kārdinoši, vai ne?

Ar šo auto kompānija vēlas pārbaudīt praksē tehnoloģijas, kuras iespējams visai drīz nonāks sērijveida automobiļos. Kā jau zināms, Mersedes vienmēr ir bijis tehnoloģiju pionieris, un vācu inženieru izstrādātie jauninājumi ar laiku parādās arī "parastajās" automašīnās. Mercedes par standartu ieviesa veselu gūzmu dažādu jauninājumu ieskaitot gaisa spilvenus un automātiskās bremzēšanas radara sistēmu. Tagad šo klāstu papildina vēl vesela sērija dažādu komfortu un drošību uzlabojošu sistēmu.
 

Autors: Kārlis

Mercedes-Benz ConceptFASCINATION

Auto, Mercedes, koncepts    
Mercedes-Benz ConceptFASCINATION

Mercedes Parīzes auto izstādes apmeklētājus iepazīstinās ar jaunās E-klases purniņu. Lai to pasniegtu, Mercedes ir atradis ģeniālu veidu - piebūvēt purniņam klāt visu pārējo automobili. Šoreiz tas ir ConceptFASCINATION, trīsdurvju universāls.

Stilīgs auto. Interesants un protams nepraktisks. Tieši tāds, kāds mūsdienās ir vajadzīgs. Diemžēl plānu ražot šādu auto sērijveidā nav. Viss, ko mēs varēsim nopirkt no šī auto ir tā purniņš, kurš jau būs piemontēts bezgala garlaicīgam E-klases sedanam. Nu labi, būs arī E-klases kupeja.

Bet skaists auto šis ConceptFASCINATION, vai ne?
 

Autors: Kārlis

Mazais lidojošais objekts

Dažādi, RC, Video    
Mazais lidojošais objekts Pavisam nesen testējām radiovadāmu helikopterīti, kurš nemaz tik viegli neklausa. Pareizāk sakot to nav nemaz tik viegli vadīt. Lai novienkāršotu šo problēmu rotaļlietu ražotājs TOMY ir radījis mazmazītiņu helikopterīti QFO.

Kāpēc to vadīt ir vieglāk? Jo tam ir tikai viena svira, kas maina rotora apgriezienus - tātad augstumu. Tas arī viss. Nav dotas iespējas mazo lidotāju vadīt citos virzienos kā vien uz augšu. Uz sāniem tas pats mēdz aizlidot. Mazliet muļķīgi, bet varbūt gana jautri, lai izklaidētu kolēģus ofisā.

 

Autors: Edgars

Tests: Dauphin RTF: rotaļlieta lieliem puikām

Testi, Tehnika, RC    
Tests: Dauphin RTF: rotaļlieta lieliem puikām

Kad ehobby.lv atsūtīja piedāvājumu testēt radiovadāmu helikopteru, manā sejā noteikti varēja redzēt maza puikas smaidu – kurš gan savā laikā nav sapņojis par radiovadāmiem lidaparātiem? Tad, kad es biju mazs, tādus savās rokās varēja turēt tikai ļaudis, kuriem dzīvesveids bija aviomodelisms un sievas vietā – lodāmurs. Šodien radiovadāmas rotaļlietas pieejamas plašā klāstā, no kura laba daļa diemžēl ir neadekvāti dārgi krāmi. Šoreiz gan runa būs par tehniku, kuras dokumentācija brīdina: „This is not a toy” (šī nav rotaļlieta), tātad – nopietna manta.

Helikoptera modeļa nosaukums ir Dauphin RTF. „Īstajā dzīvē” Dauphin ir populārs visā pasaulē cilviliem mērķiem izmantots helikopters, uz kura bāzes tapis arī militārais lidaparāts Panther. RTF gluži vienkārši nozīmē ready to fly, tātad – gatavs lidošanai. (Jā, ir komplekti, kur pašam lidaparāts vēl jālipina kopā vai jāpērk vadības pults.)

Radiovadāmais modelis no īstā helikoptera izskatā atšķiras ar galvenajiem propelleriem: tie šeit ir divi, tie griežas pretējos virzienos un tādējādi nodrošina lidaparāta taisnvirziena kustību. Augšējais propelleris savienots ar gaitas stabilizatora stienīti un nodrošina tikai celtspēju, bet apakšējais propelleris savienots ar vadības piedziņu un kalpo helikoptera vadīšanai vēlamajā virzienā. Helikopera pagriešanās notiek atslēdzot barošanu vienam vai otram propellerim. Lidaparātam ir arī aizmugurējais (astes) propelleris, taču tā loma ir tīri butaforiska.
 

 vecāki raksti →

...
↑ uz augšu          Copyright © Tup un Turies SIA | reklama@kakao.lv | info@kakao.lv
Mastodon
Realizācija Tup un Turies