Autors: Kārlis
Hyundai i30Auto Kaut kur kaut kas atkal ir nogājis greizi. Pēdējos gados Hyundai jau bija saņēmies un piedāvāja daudzmaz baudāma paskata automobiļus. Bet nu tas ir iekritis vecajā bedrē. Pie tam ar automobili, kuram ir vislielākās ambīcijas. Tas ir kompaktklases i30, kuram jākonkurē Golf klasē.
Hyundai i30 tika atrādīs Ženēvas auto izstādē. Korejieši liek lielas cerības uz šo auto, kā potenciālo Eiropas tirgus iekarotāju. Nez cik labi tas izdosies, zinot, ka korejieši cenšas uzturēt tādas pašas cenas, kā pārējie ražotāji. Eiropietis tomēr ir konservatīvs un bez īpaša iemesla "jauniņos" nemīl.
i30 (it kā) reprezentē arī jauno Hyundai automašīnu numerizācijas sistēmu. 30 simbolizē kompaktklasiklasi (tātad tiek atstāta vieta mazākam un pavisam mazam auto), savukārt "i" ir daļēji kiča elements aizlienēts no "iPod", kā arī pārstāv vārdus "inspiration", "intelligence" un "integrity" (iedvesma, gudrība, integritāte). Jāatzīst, ka nav tas labākais nosaukums mūsdienu automobilim.
i30 tiks aprīkots ar sešiem dzinējiem, trīs no tiem ir benzīna - 1.4, 1.6 un 2,0 (140Zs), un trīs dīzeļi, niknākais no kuriem būs 2.0l ar tiem pašiem 140 zirgspēkiem.
Ja jums gadījumā šis auto liekas saistošs, bet atbiedē neglītais izskats - jums ir iespēja izvēlēties tā dvīņubrālīti (māsiņu?) KIA Ceed. Abi auto ir identiski, atšķiras tikai dizains (Ceed ir nesalīdzināmi glītāks) un, protams, nosaukums.
|