Sīkdatnes nodrošina vietnes pienācīgu darbību Vairāk
KAKAO.lv
Autors: Kitija

Kā nedrūzmēties

Visaks, Video    
Kā nedrūzmēties Pie mums ir daudz tādu cilvēku, kas uzskata, ka rindā, piemēram, lielveikalā, viņi skaitās tikai tad, ja fiziski ar savu vēderu vai sānu sajūt priekšā stāvošo cilvēku. Ja šis priekšā stāvošais cilvēks esmu es, tad jūtos pagalam stulbi, ka man stumjas virsū svešinieks. Parasti bīdos tālāk, cik nu ir kur bīdīties, un, ja tālāk iešana nozīmētu apsarga jautājumus, tad cenšos uzbāzīgajam rindas kaimiņam paskaidrot, ka nevajag man spiesties klāt, neviens rindas vidū neiesprauksies. Tā epizode no lielveikala. Tādas pašas epizodes no sabiedriskā transporta, ielām utt. Arī lidostās, tāpat kā stacijās, cilvēki cīnās par savu personīgo telpu. Visās iespējamās uzgaidāmajās telpās, kā arī transportā, kur nav atzīmētas sēdvietas, cilvēki cenšas izvairīties no sēdēšanas blakus svešiniekiem.

Rīgas dzelzceļa stacijā, protams, neviens ekstras nepiedāvās, toties aviokompānija KLM sāk domāt par savu klientu ērtībām, biznesa klases pasažieriem piedāvājot rezervēt vietu lidmašīnā, kur blakus neviens nesēž. Pagalam jauks, lai arī pārspīlēts klipiņš reklamē šo... tik eiropeisko ideju.

Šķiet, ka privāto robežu respektēšanas ideja kļūst populāra, jo,lūk, dizaineri piedāvā arī risinājumus lidostu uzgaidāmajām telpām. Tā kā cilvēki tāpat parasti cenšas uz krēsla sev līdzās uzlikt somu, lai radītu barjeru, tad te tiek meklēts estētisks risinājums vietas taupīšanai un pasažieru ērtību apvienošanai. Nevarētu teikt, ka tas ļoti labi izskatās, tomēr šī smalkjūtība ir aizkustinoša.
 


TupunTuries.lv saprātīgi IT risinājumi - vieta mājaslapām un e-pastiem →

 vecāki raksti →

...
↑ uz augšu          Copyright © Tup un Turies SIA | reklama@kakao.lv | info@kakao.lv
Mastodon
Realizācija Tup un Turies