Sīkdatnes nodrošina vietnes pienācīgu darbību Vairāk
KAKAO.lv
Autors: Kārlis

Publiskais lādētājs

Mobilie    
Lūk, kamēr es jau vismaz piekto gadu pēc kārtas savā prātā loloju ideju par publisku mobilo telefonu lādētāju, kāds jau ir pamanījies tādu uztaisīt. Ne vien uztaisīt, ideja tiešām ir veca, bet arī reāli izmantot. Kāda firma Anglijā sākusi uzstādīt publiskos mobilo ierīču lādētājus.

Ideja ir vienkārša - stabs ar daudz dažādiem vadiem, kur katrs der savai mobilajai ierīcei. Piespraud un lādē. Bet lādēšana aizņem diezgan ilgu laiku un visu laiku stāvēt pie staba uz ielas stūra nav diezko feini. Tāpēc šī problēma ir atrisināta ar vienkāršu seifu. Uz "staba" atrodas vairākas seifa kastītes, kur katrā atrodas dažādi lādētāju štekeri. Ieliekam telefonu seifā, piespraužam, aizslēdzam seifu, samaksājam naudiņu un ejam savās darīšanās, kamēr ierīce uzlādējas. Maksa par šādu pakalpojumu ir ļoti demokrātiska - 1 lats. Pie tam, maksāt var gan skaidrā naudā ar monētām gan vienkārši nosūtot maksas īsziņu. Lādētājam var pieslēgt vairāk kā 20 dažādu firmu mobilos telefonus, PDA un iPodus.

Sākotnēji paredzēts šos lādētājus uzstādīt lidostās, dzelzceļa stacijās un lielveikalos.

Varbūt prasmīgi cilvēki varētu arī pie mums ko tādu uzstādīt? Es gan esmu atrisinājis lādēšanas problēmu ar vairākiem telefona lādētajiem darbā, mājās un mašīnā, bet šāds publiskais lādētājs noteikti spētu glābt daudzus izmisušus cilvēkus.
 




Trodo.lv tavam auto internetā - labas cenas garantētas!



Autors: Kārlis

Alfa Romeo Diva video

Auto    
Ja jau šodien sākām ar Alfām tad jāturpina ar. Lūk mazs video par Alfa Romeo Diva izstrādi un testiem.

Īpaši gan nevajadzētu satraukties, jo Diva, lai arī cik skaists un kārdinošs auto, netiks ražota pat ne mazās devās. Tā kalpo tikai kā dizaineru un inženieru spēju apliecinā
 

Autors: Kārlis

Alfa Romeo Stradale

Auto    
Pavisam klusi, nevienam neko nesakot, Alfa atkal izstrādājusi kādu jaunumu. Tā nav kāda vēl iekārojamāka Breras versija, tā nav arī ilgi gaidītā 8C Competizione. Jaunuma vārds ir Stradale. Tā izstrādē Alfa sadarbojusies ar citu itāļu kompāniju Ducale. Rezultātā ir radies savdabīgs sporta braucamais vienam, kurš noteikti patiks zaļajiem, jo tas ir videi draudzīgs.

Jaudas un ātrumu parametri gan nav zināmi, jo tie atšķiras atkarībā no braucēja. Jā, Stradale jauda ir tiešā
 

Autors: Kārlis

Pašam savs Yoda

Dažādi    
Neviens džedajs dzīvē tālu netiks bez Yodas gudrā padomā. Yoda vienmēr zin pareizās atbildes uz vitāliem dzīves jautājumiem. Ja arī tavās asinīs ir liela midiklorianu koncentrācija un tu esi džedajs, tad tev lieti noderēs pašam savs Yoda. Mazs un zaļš, tieši tāds, kādu mēs viņu pazīstam.

Lai mazais vīriņš nenogurtu vienmēr dodoties līdzi tavās gaitās, to var ērti uzsēdināt sev uz muguras. Patiesībā Yoda noderēs ne tikai kā vieds padomdevējs, bet arī kā mantu glabātava, jo šis Yoda ir... mugursoma. Protams, valkājot sev uz muguras plīša Yodu tu riskē tapt apsmiets no to cilvēku puses, kuru asinīs nav midiklorianu. Un tie būtu mēs visi. Bet tu neļaujies šim mūsu maldīgajam uzskatam, ka Zvaigžņu Kari ir tikai fikcija un ka džedaju patiesībā nav. Esi drosmīgs, aizstāvi savu ticību, nopērc Yoda mugursomu par
Autors: Kārlis

Mazda3.5

Auto    
Lūk arī pienācis laiks atjaunoties vienam no populārākajiem hečbekiem - Mazda3. Pagaidām gan atjaunotais modelis būs pieejams tikai Japānā ar Axela vārdu, bet gan jau drīz kāds liels transporta kuģis to atvedīs arī uz Eiropu. Kā jau parasti atjaunotajam modelim ir mazliet izmainītas plastmasas detaļas - priekšējie un aizmugurējie bamperi, sliekšņu uzlikas un aizmugurējie spoileri. Uzlabojusies arī interjera materiālu kvalitāte. Priecē fakts, ka beidzot būs pieejama arī audiosistēma ar MP3 atbalstu.

Mazliet uzlabots ir arī 2 litru dzinējs, savukārt pilnīgs jaunums priekš Mazda3 ir 2.3 litru 250 Zs turbo dzinējs. Tas tiks uzstādīts "karstajai" MPS modifikācijai, kura likšot trūkties visiem GTI Golfiem un RS Focusiem.

Jaunums ir arī elektroniski vadīta piecpakāpju automātiskā pārnesumkārba un "elektroniskais" gāzes pedālis, kurš nav fiziski savienots dzinēju, un nodod tam informāciju elektroniski. Nezinu vai līdz mums atnāks, bet vismaz japāņiem būs arī pieejama pilnpiedziņas Mazda3.

Nu ko, atliek vien sag
 

Autors: Kārlis

Visdārgākās ziepes

Dažādi    
"Va vējš, ku tev smuka āda!" Tā teikšot visi, kas redzēs tevi pēc Cor ziepju lietošanas. Kāpēc tad tā? Kas šīm ziepēm tik īpašs izņemot cenu? Tām esot varen labas, ādu barojošas un dziedējošas īpašības. Tās iztīrot poras, nogalinot kaitīgās baktērijas, mazinot grumbas, mitrinot ādu un dara vēl visvisādus brīnumus. Visu šo labumu galvenokārt nodrošina ziepēs iestrādātais sudraba gabaliņš. Sudrabs kā zināms ir labs baktēriju iznīdētājs.

Tā kā ziepju pH līmenis ir 7.2, tad tās der pat visjūtīgākajai ādai.

Prātīgi lietojot viens ziepju gabaliņš pietikšot pus gadam. Un ir diezgan skaidrs, ka šīs ziepes mēs gribētu lietot ļoti prātīgi (taupīgi) jo maksā tās 115 dolārus gabalā. Lai cena izklausītos vēl dramatiskāka teikšu tā - 515 lati kilogramā. Ja ir šaubas par ziepju efektivitāti, iespējams par nieka 10 dolāriem iegādāties ziepju demo gabaliņu.
 



Autors: Kārlis

Sporta autobuss

Auto    
Vācu tjūneru apvienība Nothelle nolēma izmēģināt savus spēkus autobusu tjūnēšanā. Tā kā neviena Ikarusa viņiem nebija pie rokas, tad viņi izvelējās nākamo tuvāko - Audi Q7. Vispirms viņi apkarināja auto ar obligāto tjūninga aksesuāru klāstu - jauniem bamperiem, spoileriem un citām vizuālo tēlu brutalizējošām detaļām. Tālāk sekoja arī obligātais tjūninga elements - diski. Šeit vācieši nav kautrējušies ar izmēru un uzlikuši 22 collu diskus, kas apauti Kumho zemprofila riepās. Rezultāts bija iespaidīgs. Galu galā, tik dusmīgus autobusus bieži redzēt negadās. Bet ar to jau arī vēl nav gana, jo nevar taču pieļaut, ka pavisam netjūnēts Q7 būs tikpat ātrs kā Nothelle radītais brīnums! Tāpēc tiek piedāvāta iespēja palielināt arī dzinēja jaudu.

Kuram gan būs gana ar standartā pieejamajiem 230 (dīzeļa) vai 350 (V8 benzīna dzinēja) zirgspēkiem? Protams, nevienam! Tāpēc vācieši spēlējoties ar elektronisko dzinēja vadību un pāris turbīnām piedāvā jau krietni solīdākus 275 un, aizturiet elpu - 580 zirgspēkus. Lūk, tā jau ir manta! Tādu auto jau vīriem vairs nebūs kauns dāvināt savām sievām. Galu galā 2.3 tonn
 

Autors: Kārlis

Karabīnlukturītpulkstenīts

Dažādi    
Varbūt jums mazu pulkstenīti ar mazu lukturīti ar karabīnīti, lai to varētu piekabināt ceļasomai, bikšu jostai, suņa siksnai, atslēgām un pīrsingam? Tikai 38 dolāri.
 



Autors: Kārlis

Mazais gaisa gariņš

Dažādi    
Sen senos laikos, varbūt pat tik senos kā vēl šobaltdien, tika ražotas automašīnas bez gaisa kondicionētāja. Un tas nozīmēja tikai vienu - savā sulā sautētus pasažierus. Bet sautēti pasažieri nebūt nav tā patīkamākā lieta. Braucot vēl iespējams atvērt logus un ja ne dzesēt, tad vismaz izvēdināt salonu. Bet ko darīt, kamēr auto stāv nekustīgs kādā stāvvietā? Gaiss salonā tik karst un karst kā siltumnīcā līdz tādai pakāpei, ka netīrākajos salonos jau sāk veidoties sava flora un diespas' arī fauna! Izrādās, ka šai problēmai ir daļējs risinājums - SUSITA TO-230.

SUSITA ir mazs ventilatoriņš, kurš darbojas ar saules baterijām. Bet tā galvenā ideja ir ne tikai vienkārša gaisa pūšana, bet arī gaisa cirkulācijas nodrošināšana stāvošā auto. Uzkabinām Susitu uz loga maliņas, aizveram logu ciet un droši dodamies prom. Pa mazo spraugu kas paliek uzkabē Susita rauj iekšā āra gaisu un pūš salonā. Tā kā āra gaiss vienmēr būs mazliet vēsāks kā salonā esošais, tad Susitai cītīgi strādājot iespējams salona temperatūru samazināt par 15C grādiem. Un kas pats labākais - Susita pārtiek tikai un vienīgi no saules gaismas (patiesībā pieejams arī 12V adapters katram gadījumam).

Cena apmēram 20 dolāru.
 



Autors: Kārlis

Sony pirmā spoguļkamera - Alpha

Foto    
Beidzot arī japāņu elektronikas gigants Sony neizturēja un pievienojās citiem spoguļkameru ražotājiem. Pēdējais piliens viņu pacietībā laikam bija korejiešu konkurenta Samsung izlaistās spoguļkameras. Tās gan ir ar Samsung vārdu pārštancētas Pentax kameras, bet fakts ir fakts, ka Samsungam ir spoguļkameras. Tiesa, arī Sony netika galā gluži viens. Kameras izstrāde tika uzsākta sadarbībā ar KonicaMinolta. Vēlāk gan KM nolēma pamest fotokameru biznesu un atdeva savas tehnoloģijas Sony. Ko no tā visa izdevās salikt kopā Son
 

 vecāki raksti →

...
↑ uz augšu          Copyright © Tup un Turies SIA | reklama@kakao.lv | info@kakao.lv

Realizācija Tup un Turies