Sīkdatnes nodrošina vietnes pienācīgu darbību Vairāk
KAKAO.lv
Autors: Kārlis

Jaunā Mazda6 2013 - pirmie iespaidi

Auto, Testi, Video

Jaunā Mazda6 2013 - pirmie iespaidi

Pagājušajā nedēļā Latvijā tika uzsākta jaunās Mazda 6 tirdzniecība. Jaunie auto ir klāt un katrs kārotājs var doties uz Inchcape salonu iepazīties ar to tuvāk. Arī mēs tur bijām un iepazinām. Visai tuvu.

Jaunais auto ir kļuvis krietni elegantāks un vizuāli pievilcīgāks. Nekādu lielu dizaina ēverģēlību gan šeit nav, taču jaunā "Kodo" dizaina valoda ir saskatāma (un aptaustāma) viscaur. Pazudušas ir asās šķautnes un Mazda6 ir kļuvusi acij tīkamāka. Vismaz mūsu acij.


Salons īpašus pārsteigumus nesagādā. Šeit neatrast tādu paneļa revolūciju, kādu reiz ieviesa Civic. Viss ir loģiski izkārtots, visai klasiskā stilā. Ērti.

Prezentācijā tika minēts, ka japāņi šo auto grib pasniegt jau kā "premium" klases pārstāvi. Mēs tomēr gribam iebilst un aicināt nemānīt sevi un citus. Šis nav "premium". Šis ir ļoti labs, kvalitatīvs auto, taču ne "premium".

Aprīkojums dalās trīs grupās - "lētais", vidējais un labumu pārpilnais. Pēdējais ir ticis pie dažnedažādiem labumiem, ieskaitot bremžu enerģijas reģenerāciju, radara kruīza kontroli, automātisku avārijas bremzēšanu un protams visādas izklaides salonā.

Uz priekšu auto dzīt var kāds no pieciem dzinējiem - 2 vai 2.5 litru benzīna motoriņi vai 2.2 litru dīzeļi, kas pieejami dažādās jaudas komplektācijās. Kā jau parasti, pieejama manuālā un automātiskā pārnesumu kārba. Mēs balsojam par automātu. Protams, īsti vīri paši slēdz ātrumus, bet ikdienā tomēr ērtāk, ja to dara mazs rūķītis zem motora pārsega.

Pirmo iespaidu braucienā mums bija iespēja visai ātri pavizināties pa sniegu, kas sniedza divas atziņas. Pirmkārt, mūsu iekšējais "gonščiks" tomēr nav Makinenam rados un otrkārt - Mazda6 stabilitātes kontrole darbojas absolūti lieliski. Pat pie ātruma 80 km/h "aļņa apbraukšana" beidzas vienkārši ar vieglu izbīli. Auto teicami savaldās un ļauj turpināt taisnvirziena kustību bez bēdu. Ar šo gan mēs negribam teikt, ka Mazda6 sistēma ir pārāka par citiem, vien to, ka tā darbojas lieliski.

Jāpiemin arī divi darvas pilieniņi jaunajā japāņu medus mucā. Viens ir diezgan pacietā aizmugurējā piekare, kas Rīgas bedrainajās ielās var pamatīgi sakratīt aizmugurē sēdošos. Otra lieta ir infoizklaides sistēma. Precīzāk - navigācija. Tā ir maigi sakot neērta. Jebkurš, kurš ir lietojis mūsdienu viedtālruņus būs vīlies. Izvēloties auto droši var ietaupīt naudu neievelkot krustiņu ailītē "navigācija". Vienkārši nopērciet viedtālruņa turētāju un lādētāju un lietojiet Waze. Vai kādu pilno navigācijas aplikāciju (Tomtom, Navigon), kas būs nesalīdzināmi ērtāka. Tiesa, arī šeit jāpiemin, ka tā nav tieši Mazda īpatnība - teju visas iebūvētās auto navigācijas sistēmas ir vājas, lēnas un neērtas salīdzinot ar viedtālruņos pieejamajām.

Visādi citādi auto nav ko pārmest. Jaunā Mazda6 ir liels solis uz priekšu un neliks vilties tā kārotājiem. Vienīgais lūgums - izvēlieties kādu priecīgu krāsu, nevis pelēko. Auto ir gana skaists, nevajag to slēpt.

Vairāk informācijas meklējiet Mazda mājaslapā un pie dīlera.

Foto&video: Kaspars Garda (c) garda.lv













































  
 
 Iepriekšējais →


.


Sludinājumi →Pievieno savu →
Pārdod
Klasisks velo, 28

255.00 EUR
Pārdod
Google Pixel 7 Pro

499.00 EUR
Pārdod
Samsung Galaxy S23 5G

425.00 EUR
Pārdod
Google Pixel 7a

395.00 EUR
Pārdod
Google Pixel 3a

135.00 EUR
Pārdod
Sieviešu velo, 3 ātrumi

265.00 EUR
Pārdod
Pilsētas velo Gazelle Orange

235.00 EUR
Pārdod
Samsung Galaxy S10e black

209.00 EUR
↑ uz augšu          Copyright © Tup un Turies SIA | reklama@kakao.lv | info@kakao.lv
Mastodon
Realizācija Tup un Turies