Visi zinām leģendāro spiegu Bondu, visi arī zinām, ka iznākusi jaunā filma Skyfall. Protams, filmai vajadzīgas arī kautkādas marketinga aktivitātes. Skyfall reklāmas ļaudis šai lietais piegājuši ļoti nopietni. Iedomājies. Stacijā, Coca-Colas automātā nopērc kolu, tad parādās kārdinoš piedāvājums iegūt 2 ekskluzīvas biļetes uz filmu. Kāpēc gan ne?
Tev ir dotas 70 sekundes, lai nokļūtu uz konkrēta perona. Kad pieņem izaicinājumu vijoliece sāk čīgāt Bonda meldiņu un skrienot uz peronu pēkšņi uzrodās dumji sportisti, dāma ar 10 suņiem, strādnieki un no stenda izbirst apelsīni. Tas nu tā kā būtu pietiekami, bet tomēr nē. Kad esi nonācis galā tev vēl ir jādzied Bonda meldiņš. Forši, ne? Zemāk video, kā tas izskatījās dabā.