KAKAO.lv
Autors: Kārlis

Tests: BMW 335i Coupe

Testi, Auto
Ak šī Brera. Alfa Romeo Brera. Apbrīnojami skaistais, bet smagi pievīlušais auto pēc mūsu testa ir izraisījis tik milzīgu satraukuma vilni, ka tas nespēj rimties vēl tagad. Diskusijās par to iesaistījušies gan mūsu, gan citu portālu lasītāji, žurnālisti, un pat dažādu auto dīleru pārstāvji. Nepatika cilvēkiem mūsu skarbais vērtējums - skaists, satraucošs, bet pilnībā nelietojams, neērts, nepārdomāts un nekvalitatīvs auto. Opozīcija mūsu viedoklim bija tik liela, ka mēs jau sākām pārdomāt, vai tikai neesam pārsteigušies izdarot secinājumus. Lai spētu objektīvāk novērtēt savu viedokli, nolēmām Breru salīdzināt ar citu līdzīgu auto. Un šeit mēs nonākam pie mūsu šīsdienas varoņa – BMW 335i Coupe.

Arī šis auto pārstāv vidējo klasi, tam ir divdurvju coupe virsbūve, četras sēdvietas, trīslitru dzinējs, un līdzīga cena. Vienīgā atšķirība – tas neizskatās ne uz pusi tik labi kā Brera. Bet kā ir ar visu pārējo? Vai stāsts šeit atkartojas?


Ar ko tad mums šeit ir darīšana? 335i ir BMW trešās sērijas pašreizējais top modelis. Vēlāk šo posteni ieņems M3, kas būs īsta elles mašīna ar ārprātīgu jaudu un dinamiskajiem parametriem. Bet arī 335i nav zemē metams. Gluži otrādi. Tā trīs litru dzinējs piedāvā 306 zirgspēku jaudu un 400 Nm griezes momentu, kas praksē nozīmē to, ka visa šī milzīga jauda ir pieejama jau sakot no 1500 apgriezieniem minūtē. Šādus diezgan unikālus rādītājus no salīdzinoši neliela tilpuma dzinēja, BMW pamanījās izspiest izmantojot turbīnas. Jā, BMW atkal ir ķēries klāt turbīnu izmantošanai, un jā, šeit tās ir vairākas – veselas divas! Tiesa, tās ir nelielas, un katra no tam „apkalpo” trīs cilindrus. Tam, ka turbīnas ir nelielas ir pamatīga priekšrocība – tām ir mazāka inerce, līdz ar to, tās straujāk var uzsākt savu darbību.



Protams, visi kam bijusi darīšana ar turbīnām, būs pazīstami ar raksturīgo turbīnu svilpienu un novēloto reakciju (turbo aizture). Tad nu iedomājieties kā svilpj veselas divas turbīnas! …nu, patiesībā, tās nesvilpj. Un arī aiztures nav. Neticami, bet BMW ir izdevies radīt turbo dzinēju, kurš ne ar ko neliecina par turbīnu esamību. Ja neskaita, protams, kolosālo jaudas atdevi.



Un jauda ir tas, par ko ir šis „stāsts”. Teikšu jums atklāti – es neesmu radis pie tik straujiem paātrinājumiem, tāpēc šī auto 5.7 sekunžu ieskrējiens līdz 100 km/h bija vārda tiešā nozīmē galvu reibinošs. Turklāt, tā kā lielā jauda ir pieejam burtiski visā apgriezienu diapazonā, tad zvērīgu un galvu apdauzošu (nesagatavotie pasažieri sūdzējās par šo problēmu) paātrinājumu varam izjust burtiski pie jebkura saprātīga ātruma. Braucam pa Jūrmalas šoseju ar 70 km/h, pabraucam garām ceļa zīmei „90”, pedālis grīdā – ātrumkārbas kikdauns (pārslēgšanās uz leju) – aizskaitām līdz… divi un esam jau tajā ātruma diapazonā, kad ar mums grib draudzēties krūmos tupošais policists.



Kā apgalvo brošūra, šī auto maksimālais ātrums ir ierobežots pie 250 km/h. Mums nav pamata tam neticēt, tāpēc ar savu dzīvību (avārijas gadījumā) un maciņiem (policista gadījumā) neriskējam, lai par to pārliecinātos. Klāt pie visa – ir sākusies ziema, ceļi ir sniega pilni un vietām apledojuši. Īstais laiks, lai vizinātos ar huligānisku aizmugures piedziņas BMW, vai ne?

Izradās, ka mūsu bažām par aizmugures piedziņu un slideno ziemu nav pamata. Sen ir garām tie laiki, kad klasikas (auto ar aizmugurējo riteņu piedziņu) bezpalīdzīgi slidinās pilsētas ielās riskējot iesēsties katrā biezākā sniega čupā un saslīdēt sāniski katrā pagriezienā. Mūsdienās visu pieskata un kontrolē viltīga elektronika. Tik viltīga, ka braucot pieklājīgā režīmā nav jaušamas nekādas izbuksēšanas vai saslīdēšanas pazīmes. Vienīgi laiku pa laikam panelī nomirgo dzeltena lampiņa, signalizējot, ka mums piepalīdz dators.



DTC stabilitātes sistēma spēj darboties trīs režīmos – pilnais, daļējais un izslēgtais. Pilnajā režīmā dators neļaus riteņiem izbuksēt un mašīnai saslīdēt. Daļēji izslēgtajā režīmā ir pieļaujama daļēja izbuksēšana, tā teikt paša priekam, un arī daļēja sānslīde. Izslēgtajā režīmā, kā jau noprotams, sistēma ir izslēgta un vienā mierā ļauj mums nosisties pirmajā sniegotajā līkumā. Ir jābūt pilnīgam idiotam (vai kolosālam profesionālim) lai ziemas sezonā DTC atslēgtu pavisam. Tie, kas nav beiguši speciālus drošas braukšanas kursus pat nedomājiet par to!



Ja jums gribas izbaudīt viegli huligāniskas izdarības, tai pat laikā neriskējot krist kaunā un apsmieklā, tad recepte ir vienkārša – pārslēdzam automātisko pārnesumu kārbu Sport režīmā (dzinējs uzturēs augstākus apgriezienus) un daļēji izslēdzam DTC stabilitātes sistēmu. Tagad mēs uzsākot braukt pie krustojuma varam drošu sirdi mīt pedāli grīdā un izbaudīt ak-šo-saldo buksējošo riepu skaņu. Savukārt veicot pagriezienu arī varam uzmīt drošāk gāzes pedālim un izbaudīt skaistu sānslīdi. Turklāt tā ir perfekti kontrolējama – atliek vien sagriezt stūri pareizajā virzienā, vai atlaist gāzes pedāli, kā pie darba ķersies DTC dators, kurš momentāni pārtrauks sānslīdi un noliks auto taisni, braukšanai paredzētajā virzienā. Protams, šādas izdarības var izveikt arī kurš katrs labi sagatavojies huligāns ar vecum vecu nedatorizētu aizmugures piedziņas auto, taču ar šo daļēji atslēgto DTC sistēmu jaunajā auto to visu var izdarīt arī pilnīgi nūģi, grāmatveži un datoriķi. Turklāt ne mirkli nezaudējot drošības sajūtu.



Slavējot automašīnas gaitu, pie reizes noteikti jāpiemin stūres darbība. Sākotnēji tā šķiet pārlieku stingra un strauja, taču nedaudz pierodot ir jāsecina, ka labāku atsaucību un vadāmību nav piedāvājis neviens no manis iepriekš nobaudītajiem auto. Stūre griežas precīzi, maigi, paredzami un arī atlaižot tā „neatlec” sakuma stāvoklī, bet prognozējami atgriežas.

Kad esam izspēlējušies ar sānslīdēm un pārmērīgo jaudu, laiks mazliet pievērsties salonam un automašīnas praktiskajai pusei, ja tāda šeit ir. Un jāatzīst, ka ir gan. Bet par visu pēc kārtas.



335i Coupe salons ir iekārtots gluži tāpat, ka citiem trešās sērijas BMW automobiļiem. Ļoti askētiski un varbūt pat pārak pieticīgi. Pat maksimālajā aprīkojumā ar navigācijas displeju un citam rotaļlietām auto izskatās ļoti ikdienišķi. Mūsu testa auto gan nav aprīkots ar lielo displeju un iDrive sistēmu, un par to varam vien teikt „paldies dievam!”. Ja vien jums nav perversa vēlme automašīnā skatīties televizoru, tad labāk ietaupiet tos divus tūkstošus eiro un mūciet pa gabalu no iDrive sistēmas. BMW gan nesen centās to uzlabot , bet ideja, ka viss tiek vadīts ar vienu vienīgu grozāmu kloķi viduskonsolē ir pilnīgi absurda un nevajadzīga.

Pirmais, kas pievērš sev uzmanību šajā auto ir tā sēdekļi. Štrunts par to, ka tie ir apvilkti ar gaišu ādu. Bet to forma…! Tie burtiski „aprij” sēdētāju, un nezaudējot komfortu un manevrētspēju notur to droši savā vietā pat veicot vispārgalvīgākos trikus ar sānslīdēm un straujiem paātrinājumiem. Atrast sev piemēroto sēdpozīciju nebija grūti. Sēdekļi regulējas elektroniski (ieskaitot sānu balstu stingrību) un to regulēšanas diapazons ir gana plašs. Tā kā man patīk sēdēt ar taisnu muguru un tā, lai rokas pie stūres būtu saliektas (jā, zinu – gaužām nestilīgi… bet toties droši un ērti) tad māca bailes par vietas trūkumu galvai. Bet lieki. Pat sēdekļa atzveltnei esot visstāvākajā pozīcijā, man virs galvas palika pietiekoši vietas, lai nerastos klaustrofobija. Arī kājām ir vieta, un arī stūri var noregulēt tā, lai to grozot rokas neskartos pie ceļiem. Gluži vai ideāla sēdpozīcija.

Arī aiz vadītāja pietiek vietas normāla izmēra pieaugušajam


Bet kā tad ir ar „klasisko triku” - sēdēšanu aizmugurē? Nu, neizaicināsim likteni, šis tomēr ir divdurvju „sporta” auto, un vietas aizmugurē… kas to būtu domājis, bet ir pietiekoši! Tiesa, es pats (ar saviem 190+ cm) „aiz sevis” gluži sēdēt nevarētu, bet nedaudz mazāka auguma cilvēks ne tikai spēj tur ierausties, bet arī nesūdzoties par komfortu sēdēt pat neliela ceļojuma laikā.

Pēc sēdekļiem dodamies tālāk – uz bagāžnieku. Uzreiz gan mums tur neizdodas iekļūt, jo nekādi nespējam atrast tā atvēršanas pogu. Izložņājām visas iespējamās un neiespējamās vietas, līdz secinājām, ka acīmredzot vienīgais veids kā atvērt bagāžnieku ir izmantojot tālvadības pulti. Iespējams, ka mēs vienkārši neatradām vajadzīgo podziņu salonā, bet ja tā, tad tā ir noslēpta nepiedodami labi.

Mafijai gan nederēs - bagāžnieku var atvērt arī no iekšpuses


Kad nu bagāžnieks ir atvērts, varam sākt atvērt savas mutes – šeit ir daudz vietas! Patiešām daudz, ņemot vērā, ka šis ir tikai coupe automobilis. Turklāt aizmugures sēdekļos ir lūka ar čeholu slēpju pārvadāšanai! Un ja vēl ar to nav gana, tad sēdekļu atzveltnes ir nolaižamas un tā mēs iegūstam jau nopietnu kravas telpu.

Kas vēl salonā ir pieminēšanas vērts? Atvāžamas sānu kabatas durvīs, mp3/CD spēlējoša audiosistēma ar patiesi labu skanējumu, četri ērti glāžu turētāji priekšā un aizmugurē, automātiskie drošības jostu padevēji, vienkāršā un ērtā klimatkontroles vadība, un vēl šādi tādi nieki. Patīkami pārsteidza man iepriekš neredzēta opcija – ventilācijas iekšējās cirkulācijas pārslēgšanas poga uz stūres. Ideja vienkārša – ja tev pēkšņi priekšā izbrauc „smirdošs Ikaruss”, tev nav jāmeklē attiecīga poga viduskonsolē, bet atliek vien ar īkšķi nospiest podziņu uz stūres.



Kopumā auto atstāja ļoti labu iespaidu, ne tikai kā sportisks huļigānu, bet pat kā ģimenes auto. Tas ir ērts, ietilpīgs, pat praktisks, un protams, „galvu reibinoši sportisks”.

Atgriežoties pie sākumā uzdotā jautājuma, salīdzinot 335i ar Breru… šķiet būsiet jau paši sapratuši, ka a) 335i ir krietni, krietni labāks un pārdomātāks auto, un b) mums tomēr bija taisnība iepriekš skarbi izsakoties par Breru. Var, var sportiska kupeja būt ērta, praktiska, ar vietu četriem cilvēkiem, viņu bagāžai un izsalkumam pēc smirdošu riepu adrenalīna. Var klimatkontrole darīt tieši to, kas tai jādara, var logu pacēlāji darboties, elkoņbalsti būt elkoņu, nevis gurnu līmenī, var pietikt vietas galvai arī gariem braucējiem, var būt sēdekļi no kuriem nekrīt laukā straujos pagriezienos, un galu galā – var būt daudzu izsmietie, bet mūsu tik ļoti iemīļotie glāžu turētāji! (Red. piezīme: Aicinājums karstgalvīgiem komentētajiem – nesāciet lūdzu strīdu par šo tēmu; mēs mīlam siltu kafiju agrā rītā, tāpēc ir svarīgi kur to glāzīti nolikt. Ja jums tas nav aktuāli – arī labi. Un nē, hamburgerus pie stūres mēs neēdam).



Pie reizes gan jāpiemin arī maza darvas karotīte runājot par šo 335i „medus mucu”. Arī šis auto neizpalika bez defektiem. Kad pēc nedēļas pārtraukuma otro reizi tikāmies ar šo auto, bija sācis niķoties tā dzinējs. Braucot virs 2000 apgr. minūtē dzinējs sāka raustīties un nepavisam nespēja piedāvāt to sniegumu ko iepriekš. Lai tas atkal darbotos normāli, nācās apstāties un to pārstartēt. Pēc tam var braukt normāli, ja vien nepārsniedz 2000 a/m atzīmi. Un tas ziniet ir neizsakāmi grūti (psiholoģiski), braukt ar 306 zirgspēku auto, nepārsniedzot 2000 apgriezienus!



Vēl jāpiebilst, ka izvēloties šo auto (trešās sērijas coupe, arī ar citiem dzinējiem) nekrītiet kārdinājumā pēc 18 vai 19 collu diskiem. Latvijas ceļiem tie nav piemēroti. 17 collas ir pietiekoši lai auto izskatītos gana labi un nodrošinātu komfortablu un sportisku gaitu.



Kāds tad ir mūsu galējais spriedums par BMW 335i Coupe? Ļoti labs auto, kurš sniedz tieši to, ko no tā sagaida, un pat vēl vairāk. Perfektas sportiskās īpašības, stabilitāte, vadāmība, dinamika, un tam visam klāt ikdienišķs praktiskums. Ja mēs salīdzinām ar iepriekš pieminēto Brera – nu, šeit ir lieki ko piebilst. Protams, Breras izskats ir fascinējošs, kurpretim BMW izskatās absolūti ikdienišķi un neuzkrītoši, taču pilnīgi viss pārējais runā par labu pēdējam. Tātad ja esat sportiskas kupejas izvēles priekšā, tad izvelieties BMW 335i. Jebšu tomēr nē? Varbūt tomēr krist kārdinājumā un izvēlēties... BMW 335D. Jā, šo pašu coupe, tikai ar dīzeļdzinēju. Tam gan ir nedaudz mazāk jaudas – 286 (pret 306) zirgspēki, toties griezes moments ir krietni augstāks – 580 (pret 400). Plus, ievērojami mazāks degvielas patēriņš. Mūsu testa auto patērēja vidēji 14 litrus degvielas uz 100 km, savukārt dīzelim tiek solīti tikai 10 litri. Un tas viss tikai mazliet zaudējot dinamiskajos rādītajos – 6.1 (pret 5.7) sekundes līdz 100 km/h. Protams, cena dīzelim būs par 3000 eiro lielāka, taču pērkot auto, kura cena svārstās ap 50 tūkstošiem eiro, diez vai ir vērts saspringt tāda “sīkuma” dēļ.



BMW 335i Coupe, pašreizējā cena ap 50 tūkstošiem eiro.

+ dzinēja darbība (ne-turbīniskā uzvedība)
+ vadāmība un gaita (gan sportiskai, gan komfortablai braukšanai)
+ ērts salons ar vietu četriem
+ praktisks, ērts ikdienas lietošanā

- pārāk vienmuļš izskats
- augsta cena
-* konkrētā auto dzinēja defekts

Paldies BMauto.

  
 
 Iepriekšējais →
Komentēt šo rakstu    
    
Guncha    2006-11-17,12:29
- Protams, Alfu un BMW salīdzināt ir tas pats, kas salīdzināt dirsu ar plaušām, es atvainojos par izteicienu. Bet, protams, tas ir subjektīvs viedoklis, uz kuru man ir tiesības.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
ht >Guncha    2006-11-17,14:22
- priimaa!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
TypeR    2006-11-17,12:34
- Manupraat shajaa cenu kategorija var atrast ari ko labaku, kaut gan BMW nepavisam nav slikts auto.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
Skolnieks    2006-11-17,12:39
- viennozīmīgi labāks par Breru
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
sliņķis    2006-11-17,12:52
- yes! ir ratiņu novietnes bilde! tad lasu!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
Redzētājs >sliņķis    2006-11-17,13:18
- Nu pareizi nolikts jau netiek BMW, noliti tiek viņu vadītāji. Bet ko lai dara ka visi šitie ļaunie urliskie braucēji izvelas labākus laikus pieredzējušus bavāriešus
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
Redzētājs    2006-11-17,13:20
- Piedodiet, nebija domāts Sliņķim, bija domāts Jealousy
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
Redzētājs    2006-11-17,13:01
- Laikam sanāca bišķi iespļaut kāpostos [links]
Nau ja tas BMW tik sudīgs kā vairums viņu noliek
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
Jealousy >Redzētājs    2006-11-17,13:05
- Bet kurš tad viņu noliek?
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
Edzus    2006-11-17,13:10
- Gribu, gribu, gribu, pārsēdos no golfa uz 318is, biju starā, bija iespēja pabraukt ar šitam līdzīgu un sāku apsvērt domu par kāda orgāna pārdošanu.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
briinums >Edzus    2006-11-20,10:28
- DDD
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
vecis    2006-11-17,13:11
- Apraksts, auto kas man nepatīk (iekšējais dizains) un nekad nenopirkšu (dārgi), bet bildes, bildes.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
UWE    2006-11-17,13:12
- Aizdomiigi, ka tiesi vakar par so auto paraadiijaas raksts auto.delfi.lv...
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
whatever    2006-11-17,13:14
- bet tā cena, tā cena... letiņi par tādu naudu labāk nopirks x5
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
sliņķis    2006-11-17,13:23
- ļoti labs, bet iedots tikai par divām zvaigznēm vairāk kā ļoti sliktai alfai?
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
valdiic    2006-11-17,13:23
- BMW: labs auto sliktiem cilvēkiem
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
rg    2006-11-17,13:54
- jaa ir ok
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
Hospes    2006-11-17,14:24
- kā vienmēr ļoti labas bildes!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
Maikly    2006-11-17,14:28
- Nu man patīk!!!
Kad beigšu skolu, tad pirkšu (tad laikm jau nebeigšu ) vai Subaru.
Šito BMW vajādzētu iedot tai Kobrai! Uzreis sliktos noķertu!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
budzis >Maikly    2006-11-17,21:20
- taa jau izskataas dziivee, ka katrs, kas nemaak veel braukt, njem bmv
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
Maikly >budzis    2006-11-19,15:43
- Kāpēc? Ar bumeru riktīgi pa ziemu var trakot!!!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
             
budzis >Maikly    2006-11-19,22:47
- Un nosisties veel labaak. Tikai nez kaapeec parasti jau teshaas citiem virsuu
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
Khepiks    2006-11-17,14:30
- Daži komentāri:
* tāda sajūta ka pirmo reizi brauc ar BMW raksta autori. Piemēram, tā podziņa, ko jāspiež braucot aiz smirdošiem audi, ie pieejama BMW modeļos jau no 2001. gada.
* Šitā īsti nav vidējā klase, bet gan skaitās kompaktklase.
* Mašīnas nav domātas to iestumšanai ratiņu novietnē, un tas, ka izdodas tomēr to izdarīt, neko pilnīgi nenozīmē. Labāk pasēdi ar komfortu 3minūtes salonā un noliec auto kādā solīdākā vietā pie veikala, nevis sāc stumt to iekšā ratiņnovietnē : )
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
Pilgrim >Khepiks    2006-11-17,14:52
- - Daži iebildumi par komentāriem:
* nav iespējams izbraukt ar visām pasaules mašīnām visos laikos, un patreizējā brīdī, atšķirībā no citiem automobīļiem, šim ir tāda podziņa un tiem kas nekad nav braukuši ar BMW, šī ir lieliska iespēja to uzzināt.
* Šī vispār nav nekāda klase, tā ir kupeja, kas grib būt sporta auto. un kompaktklasē vairāk iederētos BMW 1.sērija.
* Iebraukt ratiņu novietnē ir joks, ko var saprast, ja ir tā dēvētā humora izjūta. (rati = mašīna... uztver?)
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
Bempists >Pilgrim    2006-11-17,14:58
- Pilgrim, cik ilgi tu smietos par vienu un to pašu "joku"?
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
             
YesRico,Kaboom >Bempists    2006-11-17,14:59
- Have You ever heard of a thing called... "tradīcija"?
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
                
briinums >YesRico,Kaboom    2006-11-20,10:30
- dažiem vienkārši neaiziet, vai skaudība vai kas. hujeju. Paldies par rakstu! Bildes kolosālas!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
Bils >Pilgrim    2006-11-18,21:58
- Runaajot par podzinju: man 740d (divas turbiinas 245Zs un griezes moments 700) taa ir jau uzstaadiita uz 1999. modelim.
Tiktyieshaam, bik` "atsit" ka testeetaajs pirmo reiz brauc ar BMW, ne jau podzionjas deelj, bet vispaariigi. Be t taapat visnotalj POZITIIVI!
Es peec shii raksta (liidziiga arii [links] ) tagad iisti nesaprotu, sho pirkt, x5 vai tomeer manu iisteno sapni 530xd...? HElp
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
Khepiks >Pilgrim    2006-11-19,21:19
- Ogo, baigi savārījuši tekstus : )
* par podziņu minēju tādēļ, ka pašam ir 2001 gada auto, un podziņa ir. Tāpēc secināju ka ir jau tajā gadā bijušas, bet par to, kad vispār uzradās neesmu kompetents spriest. Un vispār podziņu pieminēju tāpēc, ka arī man radās sajūta ka testētāji pirmo reizi iesēdušies BMW, kaut iepriekš kaut kad ir centušies aplikt BMW.
* labi, par klasēm arī neko nesaprotu. Zinu tikai ka vidējā klase ir 5xx, lielā lux klase 7xx, un attiecīgi 1xx un 3xx tātad ir pie mazajiem.
* Stilīgāk par ratiņnovietni būtu iebraukšana Dominas telpās pie elevatoriem ar auto. Tā arī mēdz izklaidēties daži : )
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
Bempists >Khepiks    2006-11-17,14:56
- Khepiks, tāda funkcija par gaisa iekšējo recirkulāciju točno zinu, ka jau nāk no kāda 80.gada, kur tā debitēja 7. sērijā. Pēc tam to izmantoja arī pārējos modeļos.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
Prodigy >Bempists    2006-11-17,17:47
- Bet ne jau uz stūres!!!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
budzis >Khepiks    2006-11-17,21:18
- 3simtais kompaktnieks?! Ta ir joks, vai kaa?
Tad jau arii Vektra, Laguuna, Mondeo arii isteniibaa ir kompaktnieki
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
Beard >Khepiks    2006-11-19,14:05
- - man neir bijusi laime iechekot bembi, kuram mitraa laikaa straadaatu visi cyl ;-]
- ratinju novietnes tesc ir Jy tradiicija. Ceru sagaidiit VOLVO FH16 testu 8-0
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
briinums >Beard    2006-11-20,10:32
- audi Q8 iekš ratiņu novietnes
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
             
briinums    2006-11-20,10:33
- blekj, Q7...
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
Benvenuto    2006-11-17,14:46
- Kas tev ar to Breras skaistumu?

Šis ir ļooooti glīts auto un es noteikti izvēlētos šo nevis Breru (ja man būtu kaudze naudas). Arī dēļ vizuālā paskata.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
viuks >Benvenuto    2006-11-19,20:29
- Gluži manas domas. Ciest nevaru tos itāļu apaļumus.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
vo4on    2006-11-17,14:51
- man jau ir aizmirsies, kāds bija fotoaparāts ar ko tiek uzņemtas bildes? (vēlos iegādāties)
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
KARLIS ALFREDS VIRPULIS    2006-11-17,15:00
- Loti labs raksts - tikai gribetos vairak minusu. Neba vinu nav (ka visiem auto), tomer musu puisi, tikusi pie tiesam laba auto, un objektivi to saprotot, cik labs tas ir, mazliet no roza brillem cies. Bet tas nekas, auto ir labs - bet neba bez trukumiem. Bet tas ar laiku un pieredzi.

Ir vel viena lieta, ka nak ar laiku un pieredzi. Ja sakuma, pec pirmajiem testiem neviens ta isti par nopietnu toreiz jy.lv auto testus nenema, tad sodien tos nem nopietni, un apliek nopietni.

------
Cilvecini, kurs tad te jauta kaut ko par d--su un plausam, par to, vai kads ir braucis ar bmw vai nav, un kurs ir gudraks (atcerieties, ka par jums, lasitaji, GUDRAKS neviens necensas but)? Tikai piedavats vel viens eksperta (lai ari ne 101% profa) viedoklis, ar tiesi tadam pasam uz objektivitati un subjektivitati, ka jusejie.

Tipa - manam no 2001. gada tada podzina, ko jus te... Nu paldies par info!

Raksta autoram un kakao.lv kartejo reizi - paldies par rakstu un iespeju jusu acim paverot this one.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
Bempists >KARLIS ALFREDS VIRPULIS    2006-11-17,15:03
- Kā jau minēts, tāda podziņa bembim nāk jau no kāda 80. gada! Tā kā nezinātāji vienkārši ar BMW vispār nav braukuši, kas 2006.gadam tā kā būtu nožēlojami, jebšu testētājs ir tīnis, kurš tikko tik sācis iepazīt auto...
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
YesRico,Kaboom >Bempists    2006-11-17,15:10
- Tiinji rullee!!! Neaiztiec tiinjus! Pac tu esi nozheelojams, saprati!!!! PEACE!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
             
Bempists >YesRico,Kaboom    2006-11-17,15:12
- Man nekas nav pret tīņiem kā tādiem, katrs tāds ir bijis (vai ir), bet besī, ja tādi runā, par ko nezina!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
             
Bempists >YesRico,Kaboom    2006-11-17,15:13
- Vispār man tāds iespaids, ka maz kam te ir vai ir bijis auto... Sorre, ja kļūdos. Cik te apmeklētājam ir vidējais vecums, varbūt esmu apmaldījies tīmeklī...
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
                
Jealousy >Bempists    2006-11-17,15:17
- Nu vispār mēs uzturam publiku ar vidējo vecumu 25-35. Aktīvākie komentētāji, protams, ir tīņi
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
                
Artx >Bempists    2006-11-17,18:12
- Jā..jā, trinies prom, mums te visiem 12...16 !! Taka meklē citu smilšukasti.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
Pofig >Bempists    2006-11-17,15:30
- Kātad! No 80. gada! Un tā podziņa nāca kopā ar gaisa spilveniem, ESP un elektroniski regulējamiem seedekljiem. Bet aprakstus par to visu vareeja lasiit labi ja zinaatniskaas fantastikas graamataas...
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
             
Bempists >Pofig    2006-11-17,15:35
- Es labprāt atbildētu uz Tavu repliku krievu valodā (pats zini, kādu leksikonu izmantojot). Par savu bazaru, ka tā podziņa nāk kopā ar kondicionētāju no kāda 80.gada, atbildu! Bet Tu?

P.S. Tomēr nenoturējos, tu nāpsli mazgadīgais, KĀDS tai pogai SAKARS ar kaut kādiem ESP un el. regulējamiem beņķiem! Ej un turpini spēlēt savu NFS, ept!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
                
tomeer >Bempists    2006-11-17,17:15
- Tiek runāts par podziņu uz stūres, ne uz paneļa.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
                   
Audi >tomeer    2006-11-17,17:21
- Neoponē. Viņš ir traks!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
                   
budzis >tomeer    2006-11-17,21:25
- bmv, krievu leksika un, visai ticami, elegantas trenuuzenes - iiss bempista raksturojums
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
             
Pofig    2006-11-20,12:36
- Atbildi kādā valodā vien vēlies, bet tas ka tāda poga bija 80.gada 3.seerijas bembim (par taadu ir sis raksts) uz stūres...??? Nu negribas gan ticeet... Var jau buut, ka kautkas liidziigs bija 7. seerijai tajaa laikaa. Tu acīmredzot par to zini vairāk kā es, tādēļ būšu priecīgs, ja pastāstīsi gan man gan pārējiem...
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
Pilgrim >Bempists    2006-11-17,15:31
- Tā, supersmart, kur tāda podziņa ir 1987 gada BMW 525?
Stāsts ir par pogu uz stūres - standartā visiem automobīļiem ir tāda poga, tikai tā parasti ir izvietota viduskonsolē!

BTW man ļoti labi zināmam 1995 gada BMW 318i tādas pogas vispār nav.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
             
Bempists >Pilgrim    2006-11-17,15:37
- Tu nekompetentais likteņa pabērn, tas, ka Tavs auto ir tik nabadzīgi aprīkots (nav kļimas), nav mana vaina Brauc uz Īriju! Un 318i nav BMW, ja kas, tas ir maskēts golfs!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
                
Pilgrim >Bempists    2006-11-17,15:53
- Ļoti nepamatoti un neprātā nekrietni izteikumi. Ir jābut visnotaļ aprobežotam, lai izdomātu augstāk minēto "Brauc uz Īriju". Klimata kontrole automobīlī nav mans pašmērķis un neredzu nevienu iemeslu, lai dotos uz Īriju.
PS 318 ir cienijama, izturīga, ērta un lēta mašīna, kas savas funkcijas pilda pilnībā. Golfam arī nav ne vainas.

PSS Vai ku es šodien viegli uzvelkos, pašam prieks, tādēļ arī mazliet gānīšanās:
Tu, ieropežodas domāšanas sociālu stereotipu vergs, kas cēlies no nicināmas zināšanu un interešu trūkumu ciešošas ģimenes esi ļauns, neiecietīgs un muļķs, jo nespēj saskatīt kopainu un tā arī neesi atbildējis uz pamatjautājumu KUR tāda poga novietota mašīnu modeļos, kurās tā ir?
Es ļoti ceru, ka tad kad Tu aizbrauksi mājās, no sētas izskries Tava māte un Tev iekodīs!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
                   
Bempists >Pilgrim    2006-11-17,15:59
- Tu vieglās uzvedības puika, atšķirībā no Tevis, es vismaz zinu, par ko runāju. Un zinu, kādos auto un kādos gadījumos tā poga nāk, kur tā atrodas un ko nozīmē. Ja nezini, tad turpini sēdēt biksēs un attīstīties, nevis bārstīties ar "zināšanām", kuru Tev acīmredzami nav. Ja nerubī BMW aprīkojumu, tad sliktākajā gadījumā paprasi zinošiem cilvēkiem (piemēram, man), nevis spriedelē, ka "man čomam ir 318i un viņam tādas pogas nav un tas ir 1995.gads, tā kā pie velna tāda poga var būt 80.gadā!?" Bail iedomāties, kādas sekmes Tev ir/bija skolā...
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
                      
Pilgrim >Bempists    2006-11-17,16:08
- Tava māte Tevi bieži sakož?
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
                         
Bempists >Pilgrim    2006-11-17,16:09
- Man gan vairāk šķiet, ka kod Tu pats. Pie tam - Preiļu dzidro...
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
                            
Pilgrim >Bempists    2006-11-17,16:14
- Piedāvā?
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
                               
Bempists >Pilgrim    2006-11-17,16:18
- Ārstēju!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
                                  
briinums >Bempists    2006-11-20,10:37
- konkrēts daunis
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
                      
Dionez >Bempists    2006-11-17,16:28
- Tev nav apnicis aizstāvēt kautkādu muļķīgu mašīnu?
varētu padomāt, ka viņš kautko ir pateicis par Tavu māti vai meitu, vai sievu! Nu nomierinieties taču. Jūs bojājat prieku lasīt komentārus!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
                         
Bempists >Dionez    2006-11-17,16:29
- "kautkādu muļķīgu mašīnu" Man izteikties?
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
                      
Pofig >Bempists    2006-11-20,12:39
- Nu ja jau Tu to zini, tad moš apgaismo, mūs, pelēko masu, nevis mēģini atdarināt Piligrima verbālo glanci...? M?
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
budzis >Bempists    2006-11-17,21:23
- Nu tiinji jau to noteikti zinaatu, kaa nekaa tiinju auto
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
Saf >Bempists    2006-11-20,09:48
- Tu lasiisi rakstu? Runa ir par to ka šī poga ir UZ STŪRES, citādi tāda ir jebkurā auto!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
             
Jealousy >Saf    2006-11-20,09:52
- Ar šo arī pieliekam punktu diskusijai par POGU. Pietiek vienreiz!
Visi turpmākie komentāri par šo tēmu tiks dzēsti, un komentētāji tiks banoti no Kakao!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
Jealousy >KARLIS ALFREDS VIRPULIS    2006-11-17,15:07
- Zini, es ilgi, patiešām ilgi, sēdēju pie mīnusu saraksta, bet tā īsti neko nevarēju vairāk izdomāt. Esmu pie pārliecības, ka rozā briļļu man nav, braukts ir ar daudz un dažādiem auto, lai puiciskā sajūsma netraucētu vērtēt. Bet tā optimāli ņemot... nu, var piesieties, ka sānu kabatas ir par šauru, ka glāžu turētāju var nolauzt ar celi, ka atpakaļskata spogulis pārāk lēni pagriežas uz leju, kad ieslēgta atpakaļgaita, ... bet tie ir pārāk mazi sīkumi, lai tos pieminētu. Kopumā ņemot, un jo īpaši salīdzinot ar konkurentiem - nav daudz kur piesieties.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
KARLIS ALFREDS VIRPULIS >Jealousy    2006-11-17,15:43
- ok.. nu dazkart (TIKAI NE ALFAS GADIJUMA!!) varbut pat velams butu seviski iespringt uz minusiem labiem auto. Ka potencials pircejs Misters Bempists varbut tapat ir parliecinats, ka vispar bmw, un it seviski konkretais "rulle no matu galiniem lidz papeziem" bez minusiem, tomer sirds dzilumos vins tomer vairak velas zinat, kas ir tie potencialie minusini, ar ko vinam naksies saskarties, braucot ar so auto gadiem. Sen atpakal man bija saab 9000 - prieks fwd perfekti vadams un sturejams auto, bet man, piemeram, besija, ka lejot benzinu, statoila pistole vienmer jatur slipi, savadak - turot taisni - nevar uzlikt uz keksisa un nemt roku nost no pistoles, jo truba taja vieta ir saura un atbilstosi taisna lenki nespej aprit benzina struklu, kas noved pie pistoles "atsisanas" atpakal. Tapat gluzi nesen vel mekleju aprakstus visur googlii par citu auto - un izradas, visi - vai gandriz visi - bija nenormala stara par so auto, vadibu, komfortu, izmeru, praktiskumu, paterinu. tomer atradas viens vecitis, kurs bija izokskerejis lidz smiekligumam. un atradis lietas, kuras man pasam laika gaita sak kaitinat. tapec, jo labaks auto, un jo labak *visi* par to izsakas, jo izslapusaks varbut ir tas realais patiesais viens un vienigais lasitajs, kas sez un naudas un blisina acis - "davai es rit sito nemu, bet ko te vel cilveki rakst, taa... taaa.." nu tada bija mana doma
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
vasjox    2006-11-17,16:05
- Gribu izteikt pateicību Bempistam un Piligrimam par saturīgo diskusiju. Paldies arī KAKAO.LV radošajam kolektīvam par rakstiem, kuri spēj raisīt cilvēkos izziņas kāri un citas pozitīvas emocijas.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
TurboService    2006-11-17,16:20
- Bmw nerazho un neizdomaa turbiinas vispaar... turbiinas kuras straadaa dzineejam darbojoties tukshgaitaa uz automashiinaam tiek uzstaadiitas jau no 1995. gada, tapeec turbobedres un citi miiti paliek veesturee kopaa ar vecajiem auto. Pirmaa taada turbiina bija no GARRETT (t-15 / veelaak gt-15) )
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
Bempists >TurboService    2006-11-17,16:25
- Tas tiesa, šitam ir japāņu turbas.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
Pilgrim >Bempists    2006-11-17,16:38
- Vietā! Sēdēt! Labs sunīts, labs!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
             
Bempists >Pilgrim    2006-11-17,16:40
- Atšujies, zoofīl!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
                
Pilgrim >Bempists    2006-11-17,16:54
- Lai notiek, citādi man vēl piesiesies dzīvnieku aizsardzības biedrība! par uzmākšanos cienījamam lopam tīmeklī!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
ThA-B    2006-11-17,16:32
- Raksts labs, ratinjnovietne geniaala, auto smuks, cena depresiiva, podzinjdiskusija - debila. kur var shuumeeties bija/nebija. Tas tach nemaina jeegu - labi ka taada ir. man taadas nav. un manai mashiinai arii. Vismaz tagad ir skaidrs, kaa detekteet tiini tiiklaa - pajautaat vai shis zin "kas ir podzinja". Es zinu. man uz krekla taadas ir daudz.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
Bempists >ThA-B    2006-11-17,16:39
- ThA-B, mīļais bērns, runa nav par ir/nav podziņa, bet gan par ir/nav 'p|zgjosh i provokacija', kur te viens apgalvo, ka tāda nāca no 2001.gada, otrs, ka 95.gadā tādas vēl nebija u.tml. Nu kā normāls, zinošs cilvēks var tādā bezpriģelā noskatīties!? Vēlreiz atgādinu - JA NEZINI, NERUNĀ!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
ThA-B >Bempists    2006-11-17,16:43
- Ja, mammu! Piedod, mammu, ka iejaucos shajaa dzhihadaa par Podzinju. Tas tieshaam ir svariigi. Podzinja uz stuures. Īsta pieaugušu vīru saruna.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
Dionez >Bempists    2006-11-17,16:44
- ar muļķīgu mašīnu es domāju mašīnu kā tādu! dzelzs gabals, bet Tu aizstāvi itkā tava dzīvība no tā būtu atkarīga.
un tas ka visu laiku apgalvo, ka esi tas zinošais cilvēks - par tavu augsto iq neliecina.
starp citu, tieši tie cilvēki, kas bezkaunīgi brauc ar BMW manuprāt ir tieši tādi kā Tu! visu zin labāk, zin kad ieliktas podziņmas, no kuras joslas jāgriežās, un kāds ātrums ir labākais šim ceļa posmam.
neķer krenķi, ganjau kādam arī rūp no kura gada bija tā podziņa un vai viņa bija uz stūres, vai konsolē.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
             
Bempists >Dionez    2006-11-17,16:47
- Ja Tu neatšķir "viedokļa aizstāvēšanu" no "mašīnas aizstāvēšanas", tad netraucēšu Tev gatavot mājasdarbu 5.klases matemātikā.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
                
Dionez >Bempists    2006-11-17,16:50
- Labi - tā arī darīšu. paldies par atļauju tēt.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
                
Hospes >Bempists    2006-11-17,17:00
- Es tomēr kaut kā sliecos aizstāvēt Bempistu. Iespējams (un spriežot pēc aktīvajiem komentāriem) šis cilvēks tiešām saprot no ši auto daudz vairāk nekā kāds no mums. Ir tak fani, kuri ir izzinājuši visu līdz pēdējam diedziņam. Es ar esmu braucis ar BMW dažus mēnešus, bet man nebija nojausmas par tādu podziņu, jo laikam aprīkojums nebija tāds.
Būsim saprātīgi un neabižosim viens otru!!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
                   
Ed, Edd & Eddy >Hospes    2006-11-17,17:07
- Podziņas everywhere! Jy, nākamreiz pie +/- ieliec arī PodziņTestu!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
                   
budzis >Hospes    2006-11-17,21:32
- Nu lielaakai daljai autinju uz panelja ir dofiga vietas, kur iemakareet kaadas podzinjas
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
aazis >Bempists    2006-11-17,17:06
- aizej noskaiti tēva reizi pie sava bmw altāriņa, apmierinies kaut vai pie sava 2001. un tev paliks labāk. tici man.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
Pilgrim >Bempists    2006-11-17,17:35
- Nevaru nociesties:
Tas, kurš teica, ka 2001.gada blody podziņa - vēlējās pateikt, ka kopš tā laika tā podziņa atrodas UZ STŪRES (izlasi rakstu unsapratīsi par ko stāsts)
Es savukārt vēlējos pateikt, ka ne visiem MODEĻIEM ir gaisa recirkulācija (kurai nemaz nav nepieciešama klimata kontrole vai kondicionieris, PIEMĒRAM (tikai piemēram), Mazda 323 ap 1992 gadu nāk slēdzītis arī bez kontrolēm un gaisa kondicionēšanas iekārtas).
Un tas tonis - visu zinu, jūs esat knēveļi - ir, pat vismazākajā izpausmē, nepieklājīgs un muļķīgs, jo, piemēram, es ar tām diskusijām tikai spēlējos, dauzos.
JA NEZINI, NERUNĀ! - ir skaļi vārdi, vēl jo vairāk, ka līdz šim tā arī nav izskanējuši argumenti un nav faktoloģiskā materiāla. Kādēļ lai es ticētu kaut kāda Bempista apgalvojumiem?
PS Vēl reiz, tiem kas bruņu vilcienā, Diskusija sākotnēji izvērsās par to KUR izvietota šī poga - Uz Stūres, teikts rakstā! Kur tā atradās pirms tam ir vienlīdz mazsvarīgi un vienlīdz neinteresanti.
PS Kad būsi beidzis spēlēties ar savu mazmazbērnu Pikačū, pievērsies RAKSTAM, šeit par to diskutē!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
             
briinums >Pilgrim    2006-11-20,10:43
- malacis! bet tāpat nez vai aizies..
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
vasjox    2006-11-17,17:22
- "If we could freeze organs, we could alleviate the shortage, and ultimately, less people would die."
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
Maikly    2006-11-17,18:33
- A kur šamam antispārnu var pielikt? Moš visu eleganto skatu izbojās?!?
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
sfx    2006-11-17,20:34
- labs raksts, smukas bildes un asprātīgi komentāri (Pilgrim izpildījumā)! Ideāli!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
budzis    2006-11-17,21:14
- bmv tomeer ir diagnoze... Autinsh nav slikts, bet stipri liels ir daunjus % pie to stuures. Par to varam paarliecinaaties katru dienu, atliek tik iziet no maajas...
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
mf >budzis    2006-11-20,09:44
- par sho nepiekriitu
audi, passatu un MB vadītāji tik pat bieži taisa pilnīgi neadekvātus, agresīvus un citiem bīstamus manevrus un izgājienus.
Un ja vēl autiņš ir līdzigs šrotam, tad tie ir vēl trakāki par mācībniekiem!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
Edgars    2006-11-17,21:24
- Paldies, Jy, ļoti jauks raksts.
Foršs auto arīdzan. Žēl tikai, ka ar šādiem auto pārsvarā braukās markas vērtību degradējoši indivīdi ar cāļa smadzenēm.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
... >Edgars    2006-11-17,23:10
- Nē Edgars, pilnīgas muļķības! Ar cāļa smadzenēm ir tie, kuriem Jy vārdiem sakot "jasāk krāt nauda šim auto, jo 10 gadi paies ļoti ātri". Kā redzam iepriekš, dažš labs no tiem arī šeit iemaldījies...
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
Dionez >...    2006-11-18,01:38
- diemžēl arī tam nevar piekrist.
pavisam nesen, kad stāveju pie krustojuma man garām pa labo joslu tā veikli izgriezās divi BMW. kamēr bija priekšā citas mašīnas tikmēr aizbrauca X5, un kad pats jau biju pie krustojuma jaunais 5. BMW.
tātad nav tā, ka tikai ar 10 gadīgiem braukā huligāni. vismaz Latvijā tā ir diagnoze. nezinu, kā tas izskatās ārvalstīs.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
             
elbee >Dionez    2006-11-18,10:23
- visaa eiropaa bmw mashiinam ir liidziga aura kaa latvijaa, it iipashi UK. nu un amerikaa veel jo vairaak, afroamerikaanju miiljaakais eiropas auto.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
             
Pofig >Dionez    2006-11-20,12:50
- Šofera uzvedība jau nav atkarīga no bļembas uz auto kapota, bet gan no paša saprāta. Cūciski uz ceļiem uzvedas sākot no bieziem džipiem līdz sarūsējušiem pasātiem.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
Laacic    2006-11-18,00:04
- Tiešam žēl, ka labs auto raisa tika daudz negācijas. Gan uz ielas , gan komentos. Varbūt tiešām melnā BMW ir tumša enerģija?
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
buu >Laacic    2006-11-18,01:03
- Jā, lielais ļaunais bubulis... jāpaiet ilgam laikam, lai no cilvēku apziņas un zemapziņas tiktu izskausts, pēcpadomju periodā izveidojies uzskats (tad tas atbilda īstenībai), ka bmw ir bandītu mašīna.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
budzis >buu    2006-11-19,22:45
- Hmm, vai tadnav sodien nav? Paskatoties uz ielaam kaa braukaa bembisti, liekas, ka ar tiem braukaa vieni vieniigi daunji...
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
eraser    2006-11-18,10:15
- Ir, ir tur tā enerģija. Man jau ir trešais (pēc skaita) bembis. Ātrums un jauda aizrauj. Līdz pat atsaldētībai. Uz citu marku auto nekad tā nav gadījies.
P.S. Un podziņas uz stūres man nav!!!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
arba    2006-11-18,11:27
- Kapēc tiek lasīti auto tesi ?
Lai iegūtu subjektīvu stāstījumu un pieredzi par auto lietošanu, jo ciparus un smukas bldes var atrast reklāmas prospektos un aoto ražotāju mājas lapās.
Vai šo rakstu varam nosaukt par testu ? Nevaram, jo faktiski nekas jau nav testēts, ir paņemt reklāmas buklets un papildināts ar savu fotogrāfiju bagāžniekā.
Nedaudz smieklīgi mēģināt salīdzināt ar Breru, man rodas jautājums, kapēc ne ar MB CLS ? Jo bagāžnieks būs mazāks, pakaļā vietas būs mazāk,apdare būs s.... ?
Kapēc ne ar Bently kupeju ? Jo tas ir tādas pašas klases auto - liela ģimenes kupeja.
Lai salīdzinājusm būtu vēl labāks varbūt vajadzēja salīdzināt ar vaz 2108 ?
Vajag objektīvi testēt auto nevis ar kādu salīdzināt.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
nabadziigs_students >arba    2006-11-18,12:52
- ir, ko likt galdā?
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
autodīlers >nabadziigs_students    2006-11-18,21:46
- man patīk raksti par auto,ne visam piekrītu,bet kā viwns no redzējumiem OK.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
autodīlers >nabadziigs_students    2006-11-18,21:46
- man patīk raksti par auto,ne visam piekrītu,bet kā viwns no redzējumiem OK.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
Jealousy >arba    2006-11-18,18:52
- Ja Tu vari noorganizēt Latvijas apstākļos tādus nosacījumus - uz priekšu, veiksim kārtīgu testu. Bet vēl neesmu saticis nevienu dīleri, kurš testa auto dotu uz divām trim nedēļām, lai tiešām varētu izjust un ikdienas rutīnā novērtēt auto līdz sīkumiem. Pašreiz mums ir jāsamierinās ar divu,trīs dienu testu, kura laikā nav iespējams saprast kāds šis auto būs ikdienā.

Ar CLS nevar salīdzināt, jo tā ir 4 durvju kupeja. Salīdzināt mēs varētu ar Mercedes CLK, diemžēl to vēl neesam testējuši, tapēc salīdzinājums izpaliek.

P.S. Vai "smieklīgi" Tev ir arī tad, kad Klarksons salīdzina Breru ar 3.Coupe? Jebšu galvenais ir uzbraukt mums par vienalga ko?

P.P.S. Ja tu pārmet mums par no bukleta pārrakstītu testu, tad palasi Auto.Delfi versiju... [links]
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
mikelis    2006-11-18,13:43
- pamēģiniet volvo s80
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
iQuart >mikelis    2006-11-18,23:38
- kartejo reizi pieradijas.. BMW is teh only good cart... Bereras sharms un jauda un nepieradinatiiba.. nez.. man liekas ka Berera un 300 Bmw ir pilnigi citas klases.. Bmw - bez izdomas radijumam/bankjierim vai ari urlai.
un Alfa interesantiem cilvekiem, kas tadu sikumu ka glazha turetaja neesamibu nepamana, bet turpina baudiit skaistu dzivi..
protams shadi testi un salidzinajumi ir jauki.. bet nu.. nevar teikt, ka Bmw un Berera ir viena klase.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
viuks    2006-11-19,20:36
- Viss, cik debīlam ir jābūt, lai sašustu par to, no kura gada un kur ir izvietota podziņa? Tā šķiet, ka dažu labu BMW automašīna ir dzemdējusi un tagad tiek uzmesta lūpa katru reizi, kad mātes klēpī kāds cits ieraušas.

ps. Labs raksts, kuru izlasot nav tomēr saprotams, kadēļ tik maz zvaigznītes, salīdzinājumā ar citiem.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
Jealousy >viuks    2006-11-19,20:39
- P.S.> pēc pirmā vīkenda gribēju dod 8*, bet otrreiz tiekoties ar auto bija tas dzinēja defekts. Sorrī, nevaru tik augstu vērtēt auto, kuram pie 4500 km jau ir defekti.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
viuks >Jealousy    2006-11-19,21:02
- Tas tomēr ir sportisks auto un testa auto. Vai tu savu jauno BMW grieztu līdz maksimalajiem apgr. uzreiz pec iegādes? Fiziku nepiemanīsi, piestrāde ir vajadzīga. Protams, ne visi auto motori pēts testa būs izsviežami, bet risks šeit tomēr ir palielināts.
Bet ok, tas, defekts protams neļauj likt 10, taču izskats ir ļoti subjektīvs viedoklis un arī cena šai mašinai ar atbilstoša. Tu taču negaidīji, ka jamā būs civica vertībā?
Paskatot citu auto vērtējums liekas 7 tomer ir oki, bet es tomēr būtu licis 8
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
             
budzis >viuks    2006-11-19,22:53
- Cik nacies dzirdeet par to veerteeshanu, tad 9 ir perfekti, 9 - gandriiz perfekti, 7 - labi, 6- gandriz labi utt
Ta ka 7 ir pilniigi godiigi
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
Andris >Jealousy    2006-11-19,23:32
- Kaadu Volvo testu ludzu
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
Saf >Jealousy    2006-11-20,10:08
- Būtu interesanti uzzināt kā šo defektu komentēja dīleris, kas bija pie vainas, citādi tiešām kaut kā dīvaini, ka šādas klases auto parādās dzināja problēmas pie ~4500 km!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
             
Sussis >Saf    2006-11-20,10:29
- Shkjiet viena no vainaam bija uberkrutaa signalizaacija, kas kaut kaadus trauceejumus veidoja.
Bet tas, ka dzineejs mirst pie 2000 apgriezieniem - njaa, not good, bet zinot ieprieksheejos testeetaajus
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
             
ActionMan >Saf    2006-11-20,10:34
- Auto klase un uzticamība ir dazādas lietas. Meršiem arī mēdz būt visdažādākie defekti jau pirmā ekspluatācijas gada laikā.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
Driver    2006-11-19,22:47
- pec raksta var noprast, ka autors pirmo reizi ar bembi braucis )
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
Vilx >Driver    2006-11-20,08:22
- Un tad? Kad dabūs Bentley, arī varbūt būs pirmā reize. Vai tas ko izsaka?
BMW ir tāds statuss, ka par to izteikties labāk nevajag, kādam vienalga kaut kas nepatiks, lai tu teiktu labu, vai sliktu.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
Sussis    2006-11-20,10:39
- Kaapeec visi apliek Jy par testu?
Vareetu padomaat, ka vinjsh visas ieprieksheejaas mashiinas buutu testeejis no drivers position - censhoties likt saansliidees, meeriit, cik aatri iet liidz simtam, cik aatri var Bikjernieku apli veikt, kaads ir maksimaalais aatrums?!
Nekas taads tacju nav bijis!
Shis tests ir tieshi taadaa pashaa stilaa kaa ieprieksh - gjimeniski mieriigs ar uzsvaru, ka mashiinai ir jaabuut komfortablai un veelams, lai ar to vareetu braukt ne tikai pa labu shoseju, bet pa kaadu lauku celju arii.
Tas ir stereotips, ja BMW, tad liekam saansliidees un kliedzam, cik forshi shams iet, oshnjaamam svilusho riepu smaardu, mainam aizmugureejaas riepas 3x sezonaa ...
Protams, lielaakoties cilveeki, kas pashlaik siekalojas par sho mashiinu, taa arii dariis peec gadiem 3-5. Dazhi varbuut aatraak.
Bet taapeec jau nevajag visu uztvert caur vienu prizmu, Jy paraadiija BMW no cita skatpunkta. Tas bija savdabiigi, negaidiiti iespeejams, spriezhot peec komentaariem.
Iemaacieties pienjemt citu viedokli un padomaat, kaapeec ir tieshi taads un ne citaadaaks.
Ja gribaas lasiit par drivers car, tad lasiet bmwpower.lv, tur arii ir tests un bildes arii jaukas
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
briinums    2006-11-20,11:05
- Lasot rakstu, pierakstīju plusiņus
1) "Vienīgā atšķirība – tas neizskatās ne uz pusi tik labi kā Brera." Slovēnijā/Itālijā 3 mēnešus padzīvojot esmu redzējis pietiekami Alfas un varu teikt pilnīgi otrādi, bumers izskatās perfekti! Alfa.. ehh... tikai un vienīgi 8C Competizione..
2) krūzīšu turētāji!!! Alfā tie nebija vispār, ar to viss jau pateikts praktiskam latvietim. Arī par pārējo interjerā pēc šī var secināt.
3) sēdekļi priekšējie.
4) sēdekļi aizmugurējie!
5) MP3 playeris jau no fabrikas? jopcik!
6) elkoņu balsti!

un mīnusiņus:
ceņņiks.

Kopumā - kaisti!..

Komenti krimināli (80.gadā podziņas uz stūres?). Manuprāt Jy/kakao ir audzis nenormāli pēdējā gada laikā. Apraksts un tests ir vairāk kā objektīvs šāda veida blogam. Vienīgais par dizainu nepiekritu, bet tā jau ir gaumes lieta. Tāpēc es dotu 8balles. Tā kā ar bembi dzīvē esmu braucis ne vairāk par 1000km, tad rakstu lasīt ir patīkami un "svaigi", un nevar pārmest autoram, ka tas nav testējis visas mašīnas. Šos auto testus lasu tieši tā kā tas ir domāts - pirmie iespaidi, praktiskums. Bildes lieliskas. Paldies!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
Alfists    2006-11-20,12:47
- Bet tas auto taču ir pat NEGLĪTĀKS PAR KĀRPU CŪKU!!!!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
karuuzo >Alfists    2006-11-20,13:12
- Uzprasies?

m
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
Yankee    2006-11-20,13:26
- Jā, raksts foršs, tikai komentāri nesmuki!
Var acīmredzami manīt, ka Jy/kakao.lv lapa ir ļoti attīstījusies. Ja no sākuma šeit bija tādu mazāk populāru mašīnu raksti, tad tagad jau lielie makakas sāk piedāvāt vai piekrist auto testiem. Ar to arī apsveicu, un lūdzu turpiniet savu izaugsmes tempu
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
Edzus    2006-11-20,16:00
- Vai tikai šis nav visu laiku komentētākais raksts Kakao vēsturē.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
viuks >Edzus    2006-11-20,20:37
- ā, jā, kā ir?
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
Niks    2006-11-20,23:15
- 1. paldies puišiem par aprakstu. Ir redzama centība un ieguldīts darps
2. auto pilnīgi noteikti ir pachotnijs un stūrējas labi, bet tas nekad nebūs mans
a) dēļ sačakarētā Bengla dizaina
b) kamēr ar šo marku braukās ar vibratoriem taisīti atsaldeņi (daļa no tiem te aktīvi kommentē), bmw nebūs mans auto...
Pagaidām pietiek ar alfu, sābs manās acīs ir neslikts brends, kad pienāks 40gadnieka krīze nopirkšu poršu
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
Pofig >Niks    2006-11-21,09:17
- Braucu ar BMW. Un ņemot par piemēru Tavus nepamatotos izteikumus varu teikt, ka Alfa nebūs mana, kamēr ar to braukās snobiski geji kas to vien māk kā gudri d!rst un SAABS nebūs mans kamēr ar to braukās kompleksaini lidmodelisti ar acīm redzamām dauna pazīmēm, kas sava pārkrutuma dēļ nav spējuši atcerēties kā rodas bērni.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
Laacic >Pofig    2006-11-21,12:11
- Atkal puikas villojas! Kāpēc gan nevienu neuztrauc, ka es tīru māju ar Philips putekļu sūcēju, un tāpēc esmu gļevs estēts, bet kaimiņš to dara ar AEG, un tāpēc ir agresīvs atsaldenis. A par mašīnītēm viens otram gatavs zilu seju sasist.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
             
Boo >Laacic    2006-11-21,12:43
- varbuut taapeec, ka putekljusuukshana ir individuaals pasaakums atshkjiriibaa no kopeejaas satiksmes uz koplietoshanas celjiem
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
                
Laacic >Boo    2006-11-21,17:33
- Laikam Tev taisnība.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
BMW M5 >Niks    2006-11-22,10:21
- Atvaino, bet tu izklausies pēc pēdējā lūzera ar kompleksiem
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
Pilgrim >BMW M5    2006-11-22,10:40
- Nu, man ir G4; O3, K700, F720...
Man savukārt izklausās, ka Tev ir mazvērtības kompleksi, ko pats ārstē ar lielummāniju!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
80tie    2006-11-21,21:43
- Kaarteejo reizi paarliecinos par jy subjektiivismu (atkal tiek piemineeti slavenie 190+cm). un pat sheit izteiktie apgalvojumi par BMW izskatu ir nu.... ikdienishkjs izskats? nu labi beidz - izskats tieshi taads kaads ir BMW izskats . man BMW patiik ) arii Alfa patiik un nav nosleepums ka alfas juuzeri ir mazohisti, jo nekad neviena alfa (laikam gan iznjemot 157) nav bijusi normaala, eerta mashiina
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
YesRico,Kaboom >80tie    2006-11-21,21:57
- Kārtējo reizi pārliecinos, ka pat pasakot visu to labāko par auto, būs cilvēki, kas atradīs kam piesieties...
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
arba >80tie    2006-11-21,23:05
- Paskaidro, kas tā par ērto 157 alfu
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
walder >arba    2006-11-22,13:47
- Tests labs (jautrs,savādāks) par tiešām labu mašīnu. Alfas fani var iet mājās un klusībā...
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
Minkimons    2006-11-23,10:47
- Labdien, Kakao!
Pievienojos daudziem komentētājiem, ar lielu paldies par jūsu testiem un bildēm. Testi visā visumā'man liekas objektīvi un iek vērtētas īpašības, kas tādam vidusmēra cilvēkam ir aktuālas - cik vietas, kā mašīna vadās, cena, utt. Bet viens iebildums man gan ir. Varbūt tas tāpēc, ka man Brera bija simpātiskāka, savukārt BMW uzvēdība uz ielām kaitinoša (kam, protams, nav nekāda sakara konkrēti ar šo mašīnu). Tas ir tas motora defekts, kas man galīgi neliek mierā. It kā jau tika pieminēts, ka tas ir šai konkrētai mašīnai, bet.....mašīna nullīte, un šitāda šaize. Ksenonu arī nav. Jocīgi...Komplektācija pietiekšoši ok, lai būtu ksenoni. Jāsaka, ka tas ir liels BM auto mīnuss - izvēlēties mašīnu testiem, kam ir motora defekts, pie tam vēl komplektācijā, kam ir MP3 (no rūpnīcas), bet nav ksenonu!!!
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
JJJJJJJJJJJ >Minkimons    2006-11-23,12:27
- Par testu neko neteikšu, bet te nu nesanāk nekādda salīdzinājuma ar Breru..tik vien, ka tas un šitas labāks. Ne mirkli nešaubos, ka BMW ir daudz kas nesalīdzināmi labāks, man bijuši visādi BMW, vecāki un jaunāki, un visi patika.

Ja ir salīdzinošais tests, tad lūdzu lūdzu, tak var pacensties lasītāju ērtību vārdā ielikt tādu maziņu tabuliņu, teiksim lai na ļico ir kāda katram autiņam cena, kāda jauda, kāds svars. A to man tagad jāiet atpakaļ lasīt Brera testu (tur bija minēts kas nebūt par svaru) un tad jāskatās cik testetais bembis sver utt.

bet nu neko..ir jau labi..)

Un te nu arī citi raksta - pirmo reizi brauc, tāda poga jau sen bija, blabla...tests nebūtu domāts garīgai onanēšanai tiem kas visu jau tāpat zina, bet gan tiem, kas interesējas, varbūt izvēlas un apkopo viedokļus. Un nav tak laika aizskriet pie visiem dīleriem unvēl visur sarunāt pašam testa braucienus.
Man teiksim glāžu turētāji nerūp. Bet ka tie tiek testēti - tas ir ļoti ok., jo daudziem tas svarīgi.
utt.

Skaidri sapratu no testa, ka brerai ir parodija par aizmugurējo sēdekli, bet nesapratu, vai atzveltnes var nolocīt uz priekšu vismaz? jo bagāžnieks arī bija mazs..var jau teikt ierasto, ka tā tam arī jābūt. bet rekur bembja tests parāda, ka nav vis..

un vispār, šitie viedokļi par BMW mērķauditoriju kretinē. Ne jau bmw vainīgs, ka te tā iegājies, ka ir te tik daudz bezpreģela, skauģu un visa kā tāda. BMW cik zinu USA ir vispār cienījamu cilvēku braucamais. Ar trešās sērijas kupeju, nezinu tieši kādu, man čoms braukā Newjorkā un nebeidz to slavēt.. un viņš ir inteliģents cilvēks, nekāds tur baņķieris vai absolūtais klerks vai kas...tipa, finanšu un vadības konsultants visai cienījamā uzņēmumā. Un raksturā - pilnīgs pretstats tam agresīvajam un tupajam tēlam ko te portālos piedēvē bmw īpašniekiem. Nu nokaunētos reiz malt savas stulbības! Vēl jau pielej bencīnu ugunim tie kas met iekšā savus bmw super bmw rulz, visi citi sūdi, etc...eh. pretīgi.

Es teiksim diezi vai izvēlētos Opel vai Ford. Bet man ir zināma cieņa pret šīm mašīnām un pret to īpašniekiem. Un ja arī sev negribētu Corsa, tad pasēdēju tajā un super - galva griestos neduras, elkoņiem vietas gana, viss ērti...feina mašīna.
Tikpat stulbi nodir-st Huindai vai KIA...es pat nezinu, kālab tik pretēji viedokļi, vieni saka, ka grab un jūk ārā un ka problēmas, citi - ka uzticami auto. Nevēlos pats mēģināt, tālab palasu testus, kuru autors kaut nedaudz pārliecina ka viedoklis varētu būt godīgs. Un labāk subjektīvs, nekā sauss vērtējums. Objektīvi automašīnu novērtēt nevar. Jo katram vajag savu - dzīves veidam, raksturam, gaumei, dzīvesvietai, paradumiem...atbilstošu..varbūt praktisku, varbūt pilnīgi iracionālu. Un kas slikts, ja kāds vēlas mašīnu, ar kuru izcelties un palielīties? Vai tad tā slikta rakstura īpašība??? vai tik tas av dumjais stereotips. nebija sen tie laiki, kad visi bija pelēkos uzvalkos un strīdējas, kas labāks, moskvičs vai žigulis. Volga bija absolūti neapstrīdama vērtība, zapars nicināms. Jājautā, kur tālāk esam tikuši - ja palasa komentārus???
pie tam šeit jau vēl tā neko..delfos ir daudz stulbāki komentāri redzēti...un vēl šur tur..
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
       
Livingston >Minkimons    2006-11-23,12:33
- mp3 atskaņotāju pašizmaksa mūsdienās, salīdzinot ar parastu CD atskaņotāju, ir par kādiem 5 santīmiem augstāka. Ksenons varētu izmaksāt krietni dārgāk.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
          
Minkimons >Livingston    2006-11-23,13:15
- Ok, lai tas ksenons maksā dārgāk, bet nu testa mašīnai tak var atļauties tādu ielikt - redz, es nerunāju par izmaksām, bet gan par brenda menedžmentu. Nu kā var mašīnu, kas tiks dota testiem, neaprīkot ar TV, ksenoniem, nu tādām fīčām, lai negribētos kāpt ārā. Un vēl pie tam MOTORA DEFEKTS!!! Man dziļi vienaldzīgs ir bagāžnieka tilpums, ja motors nešancē, tā kā tam vajadzētu.
Attiecībā uz uz to, ka iepriekšējais rakstītājs nesaprot, kāpēc BMW šeit tiek nolikts. Pāti esmu šoferis, kas bieži pārvietojas pa Rīgas un citu pilsētu ielām. Novērojums mans ir sekojošs: tie, kas braukā ar jaunajiem, smalkajiem BMW (kā arī citu marku mašīnām) ir vieni no pieklājīgākiem vadītājiem, savukārt ir ērgļi, kuram ir kaut kāds s**s ar 1,8 motoru, un neizdi**ta puberitāte, un viņš katrā krustā mēģina nokantēt, izcirst, un vēl visādi izgāzties. Tādus šeit arī noliek. A mašīnai BMW, manuprāt, nav ne vainas. Būtu pašai daudz naudas, nopirktu X5. Bet būtībā, ar mašīnām ir tāpat kā ar laika apstākļiem, nav sliktas ma';sīnas, viņa var būt nepiemērota. Šeit visi noliek SAABu, man nesaprotamu iemeslu dēļ. Manuprāt, viena slikta iezīme viņam ir gan: dārgas detaļas, bet kad nomaini, vai uz ilgu laiku aizmirst. Un tāds Aero vispār ir super mašīna. Tā kā, tas ko es gribu teikt, ir tas, ka daži, kas izvēlas sev par piemērotām BMW markas auto, bieži vien ir sadomājušies savā maajā neattītītajā prātā, ka tas kaut kādā veidā padarīs viņus krutākus, un tas nozīmē, ka vienkārši tai mašīnai ir tāda aura.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
BMW    2006-12-13,17:06
- Testētāji laikam brauc ar aizvēsturiskiem auto Tā gaisa recirkulācijas poga manam 96.gada BMW arī ir uz stūres )
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
PP    2006-12-29,21:02
- Un tomēr tas ir kaut kā dīvaini (un dīvaini ir arī tas, ka neviens to nepamana), ka tajā laikā, kamēr Brerai atlupis slieksnis un glāžu turētāja neesamība ir kaut kas drausmīgs, šausmīgs un teju liek uz vietas mirt nost raustoties krampjos un vispār tas ir traģiskākais moments visā pasaules vēsturē (starp citu - vai tas slieksnis ir Alfas vaina vai varbūt draņķīga dīlera?), tikmēr tas, ka BMW motors vienkārši ņem un gandrīz vai atņirdzas jau pēc vienas dienas, ir kaut kas pavisam normāls un tik nenozīmīgs, ka to jāpiemin tikai, tā teikt, garāmejot. Vismaz man tas šķiet dīvaini. Un tā, no manas puses garāmejot - diezgan negodīgi. P.S. Es, protams, nevaru pretendēt uz absolutismu, jo mūsdienu relatīvisma laikmetā nebūs nekas pārsteidzoši, ja kādam glāzīte būs svarīgāka par motoru; heh, tā teik - vieniem braukt ar auto, citiem sēdēt auto un dzert tēju. P.P.S. Starp citu, arī man pašam Brera bija liela vilšanās.
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 
    
ivars    2007-09-06,16:35
- es ar braucu ar šo auto, salīdzinot ar manu veco 535 bmw ar manuālo kārbu, 335i automāts nemaz neklikās ātrs. nesaprotu, kas tur galvu reibinošs?
   Labot Tautas Policija - nospied šo, ja tev šķiet, ka šis komentārs nav cienīgs te atrasties    atbildēt 


↑ uz augšu          Copyright © Tup un Turies SIA | reklama@kakao.lv | info@kakao.lv