Sīkdatnes nodrošina vietnes pienācīgu darbību Vairāk
KAKAO.lv
Autors: Kārlis

Mazda3 MPS 2009

Auto, Mazda    
Mazda3 MPS 2009

Pavisam drīz Ženēvas auto izstādē Mazda prezentēs divus interesantus auto. Patiesībā vienu interesantu, jo otrs ir gaužām garlaicīgs. Tātad vispirms mēs tiksim pie jaunās Mazda3 MPS versijā. Tas nozīmē, ka jaunā Mazda3 arī ir tikusi pie tā paša trakā aprīkojuma - 2.3 litru turbo motora ar 260 zirgspēku jaudu. Lai visiem tas būtu skaidrs, motora pārsegā izveidota milzīga gaisa atvere (visticamāk tikai dekoratīva). Veikalu plauktos jauno MPS varam gaidīt kaut kad gada beigās.

Otrs auto ir Mazda3 i-itop. Tā ir parasta Mazda3 tikai ar motoru, kurš pats izslēdzas kad auto apstājas. Piebraucot pie krustojuma, stāvot sastrēgumā utt. Ja bremzējot ātrums samazinās līdz kādiem 5km/h, motors tiek izslēgts un paliek tāds kamēr vien ir nospiestas bremzes. Atlaižot bremzes pedāli dzinējs atkal atsāk darbu. Šāda startera un akumulatora mocīšana ļauj ietaupīt līdz pat 12% degvielas. Mums tomēr vairāk interesē tas pirmais auto, kurš ļauj nodedzināt vismaz par 20% vairāk degvielas...
 


TupunTuries.lv saprātīgi IT risinājumi - vieta mājaslapām un e-pastiem →

Autors: Kārlis

2010 Mazda3 hečbeks pavisam oficiāli

Auto, Mazda    
2010 Mazda3 hečbeks pavisam oficiāli

Nebija ilgi jāgaida, lai pēc "spiegu bildēm" uzreiz sekotu arī īstās publikācijas bildes. Lūk jaunais Mazda3 hečbeks visā savā pilnībā.

Auto ir ticis pie tās pašas lielās mutes kāda ir Mazda3 sedanam. Protams, arī visi pārējie dizaina elementi ir jaunajā Mazdas stilā. Nekas pārsteidzošs gan šeit nav. Mazda negrib eksperimentēt ar kosmisku dizainu kā to dara Honda. Tiesa, mēs jau esam mazliet izlutināti dizaina ziņā, un ieraugot šādu auto vēl pirms gadiem pieciem, iespējams nosauktu to par tikpat drosmīgu kā Honda Civic.

Salonā jauns ir "divstāvu" panelis, kur LCD displejs ir pacēlies virs spidometra bloka. Tā jau ir ierasta prakse mūsdienās. Tiesa, diez vai visiem modeļiem būs šāds displejs, jo tos kā likums liek labāk aprīkotajiem auto.

Jaunums dzinēju klāstā ir no Mazda6 aizgūtais 2.2 litru dīzelis. Tas būs pieejams divās versijās - ar pieticīgiem 150 vai niknākiem 185 zirgspēkiem. "Vecie labie" 1.6, 2.0 litru benzīna un 1.6 litru dīzeļmotori ir kļuvuši nedaudz jaudīgāki un nedaudz ekonomiskāki. Par hibrīdversiju, gan Mazda pagaidām klusē. Tāpat nav arī ziņu par nikno MPS modifikāciju.

Jaunais auto pasaulei tiks atrādīts Boloņas auto izstādē decembra sākumā. Pārdošanā varam gaidīt nākamā gada rudenī.
 

Autors: Kārlis

Mazda3 2010 "spiegu bildes"

Auto, Mazda, Mazda3    
Mazda3 2010 "spiegu bildes"

Man patīk šī jaunā ideja. Tā vietā, lai gaidītu kad internetā parādās nekvalitatīvas spiegu bildes, auto ražotāji paši uzņem savu testa auto bildes un izplata tās oficiāli. Pirmie bija Opel, tagad šo praksi pārņēmuši arī Mazda.

Šajās bildēs redzams jaunais Mazda3 hečbeks, kurš pārdošanā parādīsies nākamā gada otrajā pusē. No atklātajiem fragmentiņiem var redzēt, ka izskats ieturēts jaunajā Mazda stilā, kas visizteiksmīgāk redzams jaunajā Mazda6. Neko diži vairāk japāņi mums šobrīd neļauj apskatīt.

Par tehniskajiem datiem, protams, arī nav nekādu ziņu, taču varam būt droši, ka būs vien tie paši 1.6 un 2.0 litru motoriņi, tikai nedaudz jaudīgāki un nedaudz taupīgāki.

Atgādināšu, ka jauno Mazda3 sedanu varēs nopirkt jau nākamā gada sākumā.
 

Autors: Kārlis

Jaunās Mazda3 interjers

Auto, Mazda    
Jaunās Mazda3 interjers

Pavisam nesen Mazda publicēja bildes ar jauno Mazda3 sedanu. Paredzam, ka visai drīz mēs sagaidīsim arī hečbeku, kurš joprojām ir populārāks. Diemžēl Mazda vēl nepubliskoja interjera bildes, bet kā jau tas mūsdienās notiek - nekas nav noslēpjams. Kādam ir izdevies nofotografēt testa auto salonu.

Tajā mēs redzam kaut ko visai līdzīgu Honda Civic divstāvu panelim. Visai glīti. Viennozīmīgi interesantāk kā pašreizējās paaudzes taisnais klasiskais panelis. Skatu bojā vien no plakanās viduskonsoles izaugusī stāvbremzes svira. Varēja jau paslēpt kaut kā labāk.

Sākotnēji šis auto gan nonāks Amerikā, taču cerams arī Eiropa drīz ieraudzīs atjaunotos Mazda3 modeļus.
 

Autors: Kārlis

Pārdod lietotu Mazda. Dārgi

Auto, Mazda    
Pārdod lietotu Mazda. Dārgi Krīze uzņem arvien lielākus apgriezienus un pasaule mainās ne pa mēnešiem, bet dienām. Grūti ir visiem. Īpaši auto ražotājiem, jo cilvēki arvien mazāk pērk jaunus auto. Tas lielajiem ražotājiem sagādā lielas grūtības. Pat tik lieliem kā Ford koncerns.

Lai mazliet glābtos no finanšu krīzes, Ford nolēmis pārdod vienu no savā īpašumā esošajiem zīmoliem - Mazda. Šobrīd amerikāņiem pieder 33% Mazdas. Pārdodot to Ford varētu iegūt ap 1.3 miljardiem dolāru. Izklausās daudz, taču tāds sīkums tomēr nespēs glābt lielo uzņēmumu, tāpēc visai drīz izsolē var nonākt arī Volvo un citi Ford īpašumā esošie uzņēmumi.

Visgrūtāk šobrīd iet otram lielajam amerikāņu uzņēmumam General Motors. Viņi zaudē miljardu dolāru ik pa diviem mēnešiem. Skarbi.

Jācer, ka Mazda nepiemeklēs Jaguar un Land Rover liktenis, kuri šobrīd ir nonākuši Indijas uzņēmēju rokās. Tomēr zūd uzticība uzņēmumam, kura darbinieki pārvietojas ar tuk-tukiem...
 



 vecāki raksti →

...
↑ uz augšu          Copyright © Tup un Turies SIA | reklama@kakao.lv | info@kakao.lv
Mastodon
Realizācija Tup un Turies